کد خبر: ۴۹۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 12 September 2017
تابناک / به پیشنهاد علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ، جلال چراغپور سرمربی سابق تیم ملی به کادر فنی این تیم اضافه شد.

رادنی دیدار مدیر رسانه ای سپیدرود روز سه شنبه به ایرنا گفت: در جلسه فوق العاده ای که با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیرعامل ، سرپرست و سرمربی سپیدرود رشت برگزار شد ، با درخواست علی نظرمحمدی برای تقویت کادر فنی موافقت شد که در این راستا ، جلال چراغپور به عنوان مشاور و مدیر فنی باشگاه به سپیدرود رشت پیوست.
وی ادامه داد: امیدواریم که با آمدن چراغپور که از تئوریسین های فوتبال ایران نیز می باشد ، این تیم از لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار گیرد و بتواند در دیدارهای لیگ برتر موفق عمل کند.
جلال چراغپور در سال 61 به مدت دو سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده و علاوه بر آن سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان ایران را نیز دارد.
این تئوریسین نام آشنای فوتبال ایران همچنان به عنوان سرمربی در تیم های فوتبال استقلال اهواز ، تیم های پایه پرسپولیس و نیروی زمینی تهران را در کارنامه مربیگری خود دارد و هم اینک نایب رئیس کانون مربیان ایران است.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد ، تا پایان هفته پنجم با کسب چهار امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار