کد خبر: ۴۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 12 September 2017
تابناک / باشگاه سپیدرود رشت در بیانیه‌ای به عملکرد داوری در دیدار برابر ملوان بندرانزلی در جام حذفی اعتراض کرد.

 هدایت ممبینی کارشناس این هفته برنامه نود در ارتباط با داوری مسابقه سپیدرود - ملوان، گفت: پنالتی سپیدرود درست بود و مدافع ملوان پای مهاجم را زد اما پنالتی ملوان اشتباه بود و بازیکن سپیدرود فقط توپ را زد.

این در حالی است که در لحظه اعلام پنالتی مسابقه در وقت های اضافی و با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد و مالکیت توپ و میدان در اختیار سپیدرود بود و پنالتی اشتباه اعلام شده، موجب از بین رفتن تعادل مسابقه شد.

این در حالی است که پیشتر و در هفته سوم لیگ برتر، میرزابیگی کارشناس داوری همین برنامه نود با اعلام اینکه هیچکدام از تصمیم‌های اشتباه هفته سوم به اندازه گرفته نشدن گل سپیدرود قبل از گل برتری گسترش فولاد، نتیجه بازی را عوض نکرد، بار دیگر خبر از خورده شدن حق تیم ریشه دار شمال در فوتبال ایران داد.

در مسابقه گسترش فولاد با سپیدرود رشت که در هفته سوم و در تبریز برگزار شده بود، در نیمه دوم و زمانی که بازی صفر – صفر مساوی بود، داور گل سالم سپیدرود را آفساید گرفت و نتیجه آن شد که یک گل سالم سپیدرود مردود شد و پسران مظلوم رشتی بازی را که می توانستند برنده از زمین خارج شوند با باخت در واپسین ثانیه های بازی عوض کردند.

قبل از بازی با گسترش و در هفته دوم نیز در دیدار سپیدرود – سیاه جامگان و در حالی که سپیدرود در خانه به میدان می رفت، در همان دقایق چهار و پنج ابتدایی داور مسابقه از اعلام خطای مسجل پنالتی بر روی پویا نزهتی چشم پوشی کرد تا سپیدرود مسابقه ای را که می توانست در خانه برنده باشد، با اختلاف یک گل واگذار نماید.

این سه اتفاق تمام ناداوری های روی داده در همین مدت کوتاه از آغاز فصل تازه شروع شده فوتبال ایران نبوده و بسیار صحنه های ریز و درشت دیگری در جریان بازی بر علیه سپیدرود به وقوع پیوسته است و این سه صحنه فاحش تنها به این دلیل آورده شد که در سه بازی یاد شده منجر به تغییر نتیجه و از کف رفتن امتیاز و حذف در جام حذفی شده است.

این سوت زدن های غیر منصافنه در سال گذشته و در لیگ دسته اول و پیش از آن هم بر علیه یکی از معدود تیم های خصوصی و ریشه دار فوتبال ایران وجود داشت و هواداران پرشمار سپیدرود تصور می کردند که پس از صعود به سطح نخست فوتبال ایرات قرار است سایه شوم ناداوری دست از سر سپیدرود بردارد، که ظاهرا از شواهد بر می آید که این قصه ی تلخ ادامه دار خواهد بود!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار