کد خبر: ۴۹۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 11 September 2017
تابناک / فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی معارفه شد.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: سرهنگ مصطفی پور فرمانده سابق سپاه در رودسر از نیروهای موفقی هستند که ضرورت بهره گیری از ایشان در مرکز، دلیل این تغییر است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در شرایط خاصی قرار دارد گفت: ایستادگی ملت ایران و وجود رهبر فرزانه ای همچون رهبر معظم انقلاب سبب شده تا اتفاقات خوبی برای کشور و انقلاب رقم بخورد.

وی با اشاره به تحولات منطقه و دشمنی هایی که در خاورمیانه با ایران می شود تصریح کرد: عملکرد جوانان انقلابی و از جان گذشته ای همچون شهید حججی، روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر ایرانیان را به دنیا نشان داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به ملاک های انقلابی گری در جامعه اشاره و اظهار کرد: پایبندی به ارزش ها و آر مان های اسلام و انقلاب مهمترین شاخصه افراد انقلابی است هیچ گاه نباید با نزاع و کشمکش و عنوان های سیاسی اشتباه گرفته شود.

عبدالله پور همچنین در ادامه به ساخت هزار واحد مسکن محرومان در گیلان اشاره کرد و گفت :در هفته دفاع مقدس ۱۷۰ واحد از تعداد مذکور تحویل مددجویان می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار