کد خبر: ۴۹۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 11 September 2017
تابناک / بیمارستان 132 تختخوابی لنگرود در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی در بازدید از روند ساخت بیمارستان 132 تختخوابی لنگرود گفت : تاکنون برای ساخت این بیمارستان با 78 درصد پیشرفت 270 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود : برای تکمیل بیمارستان جدید لنگرود به 170 میلیارد ریال دیگر نیاز است که با اختصاص این اعتبار این بیمارستان در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه بیمارستان 132 تختخوابی لنگرود شامل بخش های اورژانس ، زنان و زایمان ، کودکان و مراقبت های ویژه است افزود: اینکه بیمارستان جدید لنگرود در 4 طبقه و در زمینی به مساحت 11 هزار و 435 متر مربع در دست ساخت است

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی همچنین از بیمارستان 204 تختخوابی در دست ساخت لاهیجان نیز بازدید کرد.

وی با بیان اینکه : برای تکمیل این بیمارستان که ساخت آن از سال 87 آغاز شد  تاکنون 92 درصد پیشرفت دارد 300 میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: برای تکمیل بیمارستان 204 تختخوابی لاهیجان به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار