کد خبر: ۴۹۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 11 September 2017
تابناک / کاپیتان تیم سپیدرود گفت:در جریان جزئیات استعفای نظرمحمدی نیستم، ولی شنیدم او کتبا استعفا داده است.

حسین کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد استعفای نظرمحمدی از سمت سرمربیگری سپیدرود رشت اظهار داشت: شرایط سپیدرود خیلی حساس است و امیدوارم مسئولان همه چیز را مدیریت کنند.

کاپیتان تیم سپیدرود ادامه داد: هنوز استعفای نظر محمدی قطعی نیست و من هم از برخی دوستان در باشگاه شنیدم که او استعفای کتبی خود را به مدیریت داده و آقای مومنی قبول نکرده است. البته من اینها را شنیدم و شاید اصلا معتبر نباشد. من شخصا با هیچ یک از طرفین صحبت نکردم.

وی ادامه داد: می‌دانم که آقای مومنی هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است از این رو به نظرم استعفا حتی اگر رسمی هم باشد قطعی نیست. ان‌شاالله همه چیز ختم به خیر شود.

کعبی در پاسخ به این که تصمیم نظرمحمدی در این برهه از زمان حرفه‌ای بود گفت: صددرصد این تصمیم حرفه‌ای نبود چرا که ما سه بازی حساس پیش رو داریم. تیم ما می‌تواند برابر صنعت‌نفت نتیجه بگیرد و شرایط به مراتب بهتر شود. امیدوارم مسئولان به شکلی این موضوع را مدیریت کنند و با صبوری شرایط خوبی را برای تیم رقم بزنند.

کاپیتان سپیدرود در خصوص موضع بازیکنان به این استعفا گفت: من واقعا نمی‌دانم چه کار می‌شود کرد. از نظر بازیکنان هم خبر ندارم. فقط می‌توانم در این مورد با بازیکنان صحبت کنم. حتی بعد از شکست در جام حذفی هم به آنها گفتم فوتبال با یک باخت تمام نمی‌شود و باید سرشان را بالا بگیرند. در این مورد کاری از دست من بر نمی‌آید، غیر از این که با بازیکنانم به عنوان بزرگتر صحبت کنم و به آنها روحیه بدهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار