کد خبر: ۴۹۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 10 September 2017
تابناک / نتایج سپیدرود حتی خود علی‌ نظرمحمدی را هم ناامید کرد و او از تیم رشتی کناره‌گیری کرد.
 
حتی با وجود نتایج نسبتا خوب سپیدرود در دو هفته آخر لیگ، باخت به ملوان بندرانزلی در بازی بزرگ گیلان آن‌قدر سنگین بود که امیدهای نظرمحمدی را برای بهبود شرایط زایل کند تا او خیلی زود و در فاصله کمتر از 24 ساعت تصمیم‌اش را تغییر دهد و کناره‌گیری‌اش را اعلام کند.

«جو مسومی» که در رشت علیه سپیدرود درست کرده‌اند دلیلی است که نظرمحمدی برای کناره‌گیری‌اش از تیمی که از لیگ دو به لیگ برتر رساند آورده اما به هر حال حتی این جو مسموم هم اثر دو گلی است که آن‌ها در وقت اضافه از ملوان خوردند تا بازی را سه بر یک به حریف دیرینه‌شان واگذار کنند. این اولین باری بود که ملوان از موضعی ضعیف‌تر با یک تیم رشتی بازی می‌کرد. آن‌ها در لیگ یک هستند و سپیدرود لیگ برتری است و هیچ‌وقت بازی دو تیم در چنین شرایطی انجام نشده است. این، تلخی شکست را برای‌شان بیشتر هم می‌کند.
 
ناامید کردن هواداران رشتی، در شرایطی که فکر می‌کردند تیم‌شان برتر است شاید در استعفای نظرمحمدی بی‌تاثیر نباشد. به هر حال سرمربی سپیدرودی‌ها با 4 امتیاز تیم‌اش را تحویل داد تا آن‌طور که خودش گفته «مثل چسبیده‌های فوتبال رشت نباشد» و «با رفتن‌اش آرامش در سپیدرود حکم‌فرما شود». البته که استعفای او می‌تواند راهی برای به دست آوردن حمایت دوباره هم باشد. او دیروز بعد از بازی گفته بود به خاطر شعارهای 300 هوادار از تیم نمی‌رود و امروز استعفا داده است. مانوری که حتی می‌تواند او را تا آخر فصل در سپیدرود نگه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار