شنیده های تابناک ؛
تابناک / مدتی قبل وزیر کشور با اشاره به اینکه طی روزهای آینده برای بررسی و ارزیابی از استانداران جلسه داریم، گفت: در این جلسه بررسی‌ استانداران بر اساس گزارش حوزه‌های سیاسی،‌ امنیتی، اقتصادی، موادمخدر وزارت کشور انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 09 September 2017
تابناک / مدتی قبل وزیر کشور با اشاره به اینکه طی روزهای آینده برای بررسی و ارزیابی از استانداران جلسه داریم، گفت: در این جلسه بررسی‌ استانداران بر اساس گزارش حوزه‌های سیاسی،‌ امنیتی، اقتصادی، موادمخدر وزارت کشور انجام می‌شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بخشی از گفت‌وگوی خود با صدا و سیما با بیان اینکه بنا داریم جابجایی استانداران و فرمانداران حداقلی باشد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا آخر شهریور این تغییرات انجام شود.
 
 
 
 
 
بر اساس گزارش یک منبع موثق به تابناک ، با پیشنهاد وزیر کشور در جلسه یکشنبه هفته جاری هیات دولت شماری از استانداران برکنار و برخی نیز ابقا خواهند شد.

در همین راستا خبر می رسد مصطفی سالاری استاندار بوشهر از سوی وزارت کشور گزینه تصدی همین مسئولیت در گیلان شده است.

طبق شنیده ها، سالاری نشست هایی با برخی از نمایندگان گیلان هم داشته و احتمالا پرونده وی در جلسه آینده دولت برای استانداری گیلان مطرح خواهد شد.
 
 
شایعات درباره تغییرات استانداران بی‌اساس است


اما امروز یک منبع نزدیک به وزارت کشور ضمن رد تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره برکناری، جابجایی و تغییرات استانداران که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: منبع این شایعات و گمانه‌زنی‌ها عمدتا محافل سیاسی و رسانه‌ای هستند.

این منبع آگاه در خصوص این شایعات خاطرنشان کرد: منبع شایعات و گمانه‌زنی‌ها عمدتا محافل سیاسی و رسانه‌ای هستند که قصد دارند افراد نزدیک و منتسب به خود را به عنوان استاندار معرفی نمایند؛ در حالی که فرآیند تعیین استاندار کاملا مشخص و تا لحظه نهایی که از سوی وزارت کشور به هیأت دولت پیشنهاد می‌شود، کاملا محرمانه بوده و ضمن آن که این تغییرات به صورت مشخص و مربوط به برخی از استان‌ها است.

این مقام آگاه افزود: پیش از این نیز در جریان معرفی کابینه از سوی رئیس‌جمهور، شاهد انتشار مطالب نادرست و خلاف واقع بودیم و بسیاری از فعالان سیاسی، دوستان و نزدیکان خود را به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی می‌کردند و نهایتا با معرفی اعضای پیشنهادی کابینه، نادرست بودن بسیاری از این گمانه‌سازی‌ها و مغرضانه بودن شایعات مشخص شد.

وی از رسانه‌ها خواست به جای انتشار مطالب و اخباری که از جهتی موجبات تزلزل مدیریتی در استان‌ها را فراهم می‌کند و از جهت دیگر مطالبات را به طور نادرست غیر واقعی افزایش می‌دهد، مصالح ملی و منطقه‌ای را در نظر گرفته و به جای گمانه‌زنی و شخصیت‌تراشی به ارائه پیشنهادهای اجرایی و کاربردی در حوزه اجرایی و در مناطق بپردازند که بسیار شایسته‌تر از تلاش برای انتصاب افراد دلخواه می‌باشد.
 
 
حمایت قاطع نماینده ولی فقیه و برخی نمایندگان گیلان برای ابقای نجفی و حذف گزینه غیر بومی
 
 
آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت امروز پس از خطبه های نماز جمعه رشت گفت:دکتر نجفی استاندار مردمی گیلان باید در این استان بماند و به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: دکتر نجفی به این دلیل که کاردان بوده و تعامل خوبی دارد، باید در گیلان بماند.

وی با اشاره به آرامش ایجاد شده در دوران استانداری نجفی در گیلان اظهار داشت: او، آرامش را فراهم کرده و تعامل و همفکری خوبی دارد.

 
 
تابناک در پایان اضافه می کند ؛ برخی از نمایندگان گیلان در همین راستا صبح فردا ، جلساتی با وزیر کشور و برخی از افراد بانفوذ دولت دوازدهم برای ابقای دکتر نجفی استاندار فعلی گیلان و حذف گزینه های غیربومی در این استان خواهند داشت که نتیجه جلسات و رایزنی های صورت گرفته ، نهایتا در هفته جاری مشخص خواهد شد.
 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار