کد خبر: ۴۹۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 09 September 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: شرایط روحی خوبی برای رویارویی با تیم ملوان بندرانزلی داریم.

علی نظرمحمدی عصر جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و ملوان انزلی در رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته های چهارم و پنجم لیگ برتر و همچنین در دو بازی تدارکاتی، نتایج خوبی را کسب کردیم ، با شرایط روحی روانی بالا در برابر ملوان قرار می گیریم.
 
وی افزود: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حریف سنتی ما محسوب می شود و از مربی باتجربه ای نیز برخوردار است اما هدف ما پیروزی در این بازی است تا عیدی خوبی را به هواداران بدهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جام حذفی جام شگفتی هاست، نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و با توجه به این امر، در دیدارهای جام حذفی با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: البته در دیدار تیم های سپیدرود و ملوان به طور حتم یک تیم باید حذف شود و ضمن احترامی که برای ملوان و مربی این تیم قائلم ، هدف ما این است که در این بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کنیم.
نظرمحمدی در ادامه به شرایط سپیدرود نیز اشاره و خاظرنشان کرد: از هواداران تقاضا داریم که فقط تیم خود را تشویق کنند و کاری به تیم حریف و داور نداشته باشند چون با کوچکترین اشتباهی ، محروم خواهیم شد که این امر به ما در رقابت های لیگ برتر ضربه خواهد زد.
وی اضافه کرد: یکی از ارکان موفقیت تیم سپیدرود رشت تماشاگران و طرفداران آن هستند و ما از موهبت وجود تماشاگر و طرفدار زیاد برخورداریم و دوست نداریم که با اشتباه افراد انگشت شمار ، از وجود تماشاگران محروم شویم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی عصر فردا (شنبه 18 شهریورماه) در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار