شهردار رشت به تابناک گفت ؛
تابناک / دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد 13 شهریور ماه با ۱۱رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر رشت سکان شهرداری را به دست گرفت.
کد خبر: ۴۸۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 06 September 2017
تابناک / دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد 13 شهریور ماه با ۱۱رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر رشت سکان شهرداری را به دست گرفت.
 
شهردار رشت در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف شهری و رسیدن به توسعه پایدار باید در قدم اول ثبات و آرامش را درون خانواده شهرداری داشته باشیم.
 
 
 
 
نصرتی تصریح کرد: با ثبات و آرامش است که می توان امید داشت که خانواده بزرگ شهرداری رشت در انجام ماموریت های خود موفق عمل کند.
 
شهردار رشت ادامه داد: از تمام افراد تاثیرگذار استان انتظار کمک و حمایت را دارم ، اما مجری  مطالبات مردم رشت این خانواده شهرداری است که طی روزهای آتی قرار است با دوستان مجموعه شهرداری رشت و رزومه آن ها بیشتر آشنا شوم.
 
نصرتی درخصوص تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری رشت اظهار داشت: با همفکری ، مشورت و مصاحبه از دوستان تصمیم به برخی جابجایی ها خواهم گرفت و اگر این خانواده که چندین بار هم تاکید کرده ام روی کلمه این کلمه ، با اقتدار و باصلابت شروع بکار کند قظعا دیگران هم حمایت می کنند.
 
شهردار اسبق قزوین در پایان خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در جهت تثبیت و رسیدن به یک هدف آرمانی با مجموعه کارکنان شهرداری که من نیز از جنس همین خانواده هستم خواهیم داشت ؛ چراکه هم برنامه کوتاه مدتی تعریف شده و همزمان برنامه های میان مدت را نیز باید جلو ببریم و این امر نیازمند هماهنگی متقابل است.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار