شورای شهر مهران را اگر از اولین شوراهای دور پنجم استان در عزل شهردار بدانیم بدون شک در انتخاب شهردار در ردیفهای آخر قراردارد.
کد خبر: ۴۸۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 04 September 2017
تابناک ایلام مجید زرگوشی::شورای  شهر مهران را اگر از اولین شوراهای دور پنجم استان در عزل شهردار بدانیم بدون شک در انتخاب شهردار در ردیفهای آ خرقراردارد.

باتوجه به موقعیت خاص شهر مهران ،به دلیل قرارداشتن ،منطقه ویژه اقتصادی، منطقه ازاد، دروازه عتبات ، و... که مدتهاست به عنوان قطب اقتصادی و زیارتی استان تبدیل گشته است.

باعث گردیده بسیاری از کسانیکه قصد دارند در  قامت فرماندار و شهردار در این شهر حضور داشته باشند، یحتمل در این اندیشه هستند که از  این جایگاه به عنوان سکوی پرتاب به مراتب بالاتر استفاده نمایند.

هرچند که مقام فرمانداری تا نهایی شدن پروسه ماندن یا رفتن مهندس مروارید در محاق قرار گرفته ولی مبحث شهردار مهران مدتهاست نقل محافل، سایتها و شبکه مجازی شده است.

شهردار آینده مهران باید بداند و آگاه باشد که با وجود شورایی اصولگرا، اما بدنه وشاکله  اصلی شهرداری مهران را عزیزانی تشکیل می دهند که اکثرا با سابقه بیش از بیست و پنج سال ثابت قدم و پابرجا در یک پست جا خوش کرده و باتوجه به قوانین شهرداریها و محدودیت شدید استخدام جدیدامکان جابجایی و انتقال این عزیزان تقریبا صفر است.

بنابراین شناخت کامل این مجموعه ثابت قدم ! وامکان داشتن تعامل  و کسب اطلاع کافی از اعتبارات ، درامد ، هزینه ها ودیگر امور مهمه  شهرداری مهران میتواند در تصمیم گیری هرعزیزی که طالب شهرداری مهران باشد بسیار لازم و ضروری است،وان عزیزی که به قصد خدمت و ایضا با نگاهی به  سکوی پرتاب قدم در این عرصه  میگذارد بداند و اگاه باشد که افکار عمومی و نظارت کنندگان این جایگاه  در این فقره بسیار ریز بین و دقیق هستند، که ان شاءالله سکویی بسیار زیبا و پاکیزه  از ایشان به یادگار بماند.


با توجه به تردد زوارو تجار از سراسر کشور و ایضا مقامات کشوری به واسطه مرز زیارتی ، گمرکات و مطالب مطروحه فوق میطلبد.



شورای شهر مهران نهایت تلاش خود را در انتخاب یک شهردار، مدیر، توانا،اشنایی کامل به امور بلدیه،و دارای یک برنامه موفق و قابل اجرا انجام دهد، بدون شک دلخوش کردن به وعده وعیدهای شهردار مفروض و حامیان پشت پرده شهردار، بدون توجه به امکان عملیاتی شدن ان وعده ها سرابی بیش نیست.

امیدواریم باتوجه به نزدیکی اربعین حسینی ودر جهت رضایت و سهولت کارها شورای پنجم مهران  با استعانت از خداوند سبحان شخصی را به عنوان شهردار  انتخاب کنند که بتواند اعتماد ورضایت موکلان را در توسعه و پیشرفت مهران جلب کند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار