در پنجمین جلسه شورای شهر رشت ؛
تابناک / در پنجمین جلسه شورای شهر رشت که به ریاست امیرحسین علوی برگزار شد مسعود اسلامی، محمد زالفی و مهدی فرشاد فقیه جهت ارائه برنامه هایشان در صحن حاضر شدند.
کد خبر: ۴۸۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 02 September 2017
تابناک / در پنجمین جلسه شورای شهر رشت که به ریاست امیرحسین علوی برگزار شد مسعود اسلامی، محمد زالفی و مهدی فرشاد فقیه جهت ارائه برنامه هایشان در صحن حاضر شدند.
 
فاطمه شیرزاد، سخنگو و عضو شورای شهر رشت با اشاره به انتخاب شهردار توسط اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت گفت: ۲۲ نفر نامزد تصدی شهرداری رشت بودند که با توجه به برگزاری جلسات مختلف شورا با این افراد و بررسی ایده‌ها و برنامه‌هایشان در نهایت پنج گزینه نهایی جهت شهردار شدن انتخاب شد.

وی افزود: مسعود اسلامی، محمد زالفی، فرشاد فقیه، مسعود نصرتی و مسعود کاظمی از بین ۲۲ نفر از نامزدهای به دست گرفتن کرسی شهرداری رشت انتخاب شدند.

شیرزاد با بیان اینکه بررسی برنامه‌های پنج نامزد نهایی شهرداری رشت طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ شهریور) در صحن شورا صورت می‌گیرد اذعان کرد: این افراد برای به دست گرفتن کرسی شهرداری رشت در شورا حضور یافته و برنامه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را ارایه داده تا در نهایت پس از بررسی‌های لازم، یک نفر به عنوان شهردار رشت انتخاب شود.

وی با بیان اینکه امروز در پنجمین جلسه شورای شهر رشت، اسلامی، زالفی و فقیه به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند تصریح کرد: در سنوات گذشته مدیران شهرداری نتوانستند در حوزه توسعه و تحول شهری خوب عمل کنند و در تلاشیم تا شهرداری خوب و با تجربه برای شهر انتخاب تا عقب ماندگی‌های کلانشهر رشت جبران شود.

منشی اول شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری با سرپرستی جمشیدپور اداره می‌شود افزود: علی رغم همه تلاش‌هایی که سرپرست شهرداری انجام می دهد اما مشکلات و ناهماهنگی‌های موجود است که آسیب آن قطعا به مردم و شهر خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در تلاشیم تا در اولین فرصت به جمع بندی رسیده و در زمان بندی کوتاه، شهردار آینده رشت را به مردم معرفی کنیم.
 
 
اولین مانع شورای پنجم برای اصحاب رسانه کلید خورد! 
 
تصمیم شورای اسلامی کلانشهر رشت مبنی بر حضور چرخشی خبرنگاران در جلسات این شورا به بهانه کمبود جا ، مانعی بر سر راه اطلاع رسانی صحیح و دقیق توسط خبرنگاران این حوزه و موجب انتقاد اهالی رسانه است .
 
سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در جلسه دوشنبه گذشته شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: این تصمیم بر اساس محدویت مکان برای حضور خبرنگاران در صحن و حفظ آرامش در جلسه شورا، گرفته شده است.

از این رو جلسه امروز (شنبه) شورای اسلامی کلانشهر رشت به منظور ارایه برنامه ها توسط سه نامزد از پنج نامزد منتخب نهایی برای به دست گرفتن کرسی مدیریت شهری رشت تنها با دعوت از تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.

این در حالی است که در دوره چهارم شورای اسلامی کلانشهر رشت ، مشکلی در رابطه با حضور خبرنگاران در همه جلسات شورا وجود نداشت و از همه خبرنگاران دعوت به عمل می آمد.

هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر رشت بدون توجه به خواسته ها و اعتراضات خبرنگاران آن هم خبرنگارانی که بدون چشمداشت و حاشیه در صحن حضور می یابند، همچنان بر تصمیم شان مصمم هستند.

رئیس شورای اسلامی رشت از خبرنگاران خواسته بود تا با اعضای شورای اسلامی این کلانشهر در رابطه با این تصمیم همکاری کنند.

 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: شورای شهر رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار