همزمان با شب شهادت امام محمد باقر‌(ع) کرمانی‌ها با پیکر مطهر سه شهید گمنام وداع کردند.
کد خبر: ۴۸۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 29 August 2017
امشب همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر‌(ع) پیکر مطهر سه شهید گمنام در مسجد امام محمد باقر‌(ع) واقع در بلوار جهاد شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه جوانان هیئتی و انقلابی شهر کرمان همراه بود سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار‌داشت: باید حضور شهدا در این برهه از زمان را درک کرده و از رفتار و اعمال خود مراقبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز 5 هزار شهید مفقود داریم که خانواده‌های آنها چشم انتظار هستند، گفت: شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند و با حضور خود شوری معنوی در شهر ایجاد می‌کنند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه امروز هر آنچه که داریم مرهون خون با برکت شهدا است افزود: نام و یاد شهدا باید همیشه در کشور زنده بماند و مادامی که یاد شهدا در کشور زنده است، انقلاب اسلامی ایران نیز حفظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این امنیت و اقتدار به‌وجود آمده در منطقه و جهان به آسانی به دست نیامده و برایش خون‌ها ریخته شده است خاطر‌نشان کرد: حضور شهدا به ما نشان می‌دهد که برای این عزت و سرافرازی جانفشانی‌ها شده است و ما باید قدردان شهدا باشیم.

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: پیکر مطهر این سه شهید گمنام روز سه‌شنبه به شهرستان بم و بخش راین از شهرستان کرمان برای خاکسپاری منتقل می‌شود و آئین تشییع و تدفین شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان محلی در این مناطق برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم آئین وداع با پیکر مطهر سه شهید گمنام در مسجد امام محمد باقر‌(ع) شهر کرمان با مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) منصور پورشیخ و عزاداری هیئت‌های مذهبی همراه بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار