کد خبر: ۴۸۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 29 August 2017
تابناک / نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: اعضای شورای شهر رشت باید در انتخاب شهردار آینده رشت دقت کنند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار رئیس شورای شهر رشت با وی، با اشاره به اینکه وظیفه بزرگ شورای شهر خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان است، اظهار داشت: هم‌اکنون انتخاب شهردار رشت اصلح وظیفه مهم شورای شهر رشت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت، توانمندی و تجارب افراد بومی در مسئولیت‌ها خاطرنشان کرد: شهردار آینده شهر رشت باید بر اساس توانمندی و تخصص برگزیده شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه نادیده‌گرفتن صلاح شهر یک خیانت بزرگ به مردم است و افراد بومی دلسوزانه و به دور از تعصبات وظایف خود را  انجام می‌دهند تصریح کرد: افراد توانمند و موفق خوبی در حوزه مدیریت‌ در استان گیلان وجود دارند.

وی با بیان اینکه استان گیلان همواره مهد مدیران دلسوز و توانمند است و این افراد به‌درستی می‌توانند با ارتباطات موثر معضلات و مشکلات شهر را برطرف کنند، گفت: اعضای شورای شهر رشت باید در انتخاب شهردار آینده رشت دقت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه منافع شهر و شهروندان همواره باید اولویت اقدامات اعضای شورای شهر باشد، بیان کرد: عزل و نصب‌ها در شهرداری نباید بر اساس داد و ستد باشد و این امر با اعتماد مردم نسبت به اعضای شورای شهر منافات دارد.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه نقاط ضعف شهر رشت نیازمند برطرف‌شدن با دست توانمند یک شهردار شایسته و دلسوز است، خاطرنشان کرد: شهر رشت نیازمند شهرداری توانمند، دلسوز، جامع‌الشرایط و در صورت امکان بومی است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ارتقاء کیفیت زندگی، برخوردار بودن از مزایای پیشرفته و تکامل برای شهروندان از مطالبات شهروندان است تاکید کرد: در کنار اقدامات عمرانی و رفاهی شهر رشت باید به مباحث دینی و مذهبی به‌درستی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید سالار شهیدان بیان کرد: با انتخاب شهردار اصلح و شایسته فضای ظاهری شهر باید برای پذیرایی از عزاداران حسینی فراهم شود.

در ادامه این دیدار رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان همواره چراغ راه مسئولان است تاکید کرد: انتخاب شهردار همواره از مهم‌ترین مباحث شورای پنجم شهر رشت است که همواره دنبال می‌شود.

سید امیرحسین علوی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اعضای شورای شهر رشت برای انتخاب شهردار خاطرنشان کرد: در استان گیلان تولید و پرورش نیروهای متخصص به‌درستی انجام نشده و عمده نیروهای توانمند و متخصص گیلانی در خارج از استان به فعالیت مشغول هستند.

وی با اشاره به رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و با تاکید براینکه انتخاب شهردار بومی اقدام بزرگی در راستای رفع مشکلات شهری است، افزود: فرد بومی در صورت دارابودن شرایط مناسب از قبیل تخصص، تجربه و دلسوزی در راستای رفع معضلات بسیار اثرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: انتخاب شهردار رشت از میان گزینه‌های ملی و خارج استانی به‌علت دغدغه و مشکلات موجود در شهر توسط اعضای شورا مطرح شده و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در انتخاب این فرد مهم در شهر تاثیرگذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار