رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی‌ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 27 August 2017
مهدی صدفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در کرمان اظهار‌ داشت: شهیدان رجائی و باهنر بهترین الگو برای کارگزاران دولت جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمت صادقانه به مردم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آنها را نمونه بارز دولت اسلامی دانست و افزود: دولت شهید رجایی و باهنر یک دولت به‌دور از تجمل‌گرایی و ساده‌زیست بود.

وی با بیان اینکه به‌مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر در تاریخ هشتم شهریور سال 1360 مراسم بزرگداشتی در شهر کرمان برگزار می‌شود گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سعیدی‌ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی مداح اهل بیت‌(ع) علی کدخدائی همراه است.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر در کرمان در بلوار شهید عباسپور در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود تصریح کرد: این مراسم در تاریخ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه جاری از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار