کد خبر: ۴۸۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 23 August 2017
مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی رشت امروز در فرمانداری این شهر برگزار شد.
 
مرکز گیلان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در این مراسم با بیان اینکه مردم گیلان با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند گفت : اعضای جدید شوراهای اسلامی باید با تکیه بر اعتماد عمومی و با صداقت و امانت داری عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کنند.
 
محمد احمدی پور با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات امسال گفت : میانگین حضورمردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی از میانگین کشوری بالاتر بود و این امر وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی بیشتر می کند.
جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به مشکلات این شهر گفت : شهر رشت با مشکلات زیر ساختی فراوانی روبروست که باید با همدلی و وفاق برای رفع آن گام برداریم.
 سیروس شفقی فرماندار رشت هم با اشاره به ضرورت تکمیل طرح های عمرانی این شهرستان گفت : با تصویب کمیته برنامه ریزی 5 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های عمرانی شهرستان رشت اختصاص یافته است.
احمد آقایی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان هم گفت : انتظار می رود اعضای شورای های اسلامی حفظ  حقوق بیت المال و همبستگی را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
در پایان این مراسم اعضای پنجمین دوره  شورای اسلامی شهر رشت سوگند یاد کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار