حاشیه های بازی سپیدرود و سپاهان ؛
تابناک / دیدار تیم های سپاهان و سپید رود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد و بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 23 August 2017
تابناک / دیدار تیم های سپاهان و سپید رود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد و بدون گل به پایان رسید.
 
** حدود 10هزار هوادار سپاهان درورزشگاه نقش جهان اصفهان از این دیدار استقبال کردند.
 
** علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت در چندین مورد بشدت به داور اعتراض کرد.
 
** به دلیل کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه در طول این دیدار در چندین مورد بازیکنان روی چمن ورزشگاه نقش جهان به زمین خوردند.
 
* * حسین فاضلی و مسعود حسن‌زاده دو بازیکن سپاهان از جایگاه ویژه، بازی را تماشا کردند.
 
** داور در این بازی حدود پنج دقیقه وقت تلف شده گرفت که به این تصمیم اعتراض شد.
 
** دورازه بان سپید رود رشت در وقت های اضافی نیمه دوم به زمین افتاد که با اعتراض هواداران سپاهان روبه رو شد.
 
** سپید رود در این دیدار، موقعیت های خوبی را ایجاد کرد و حتی در پایان بازی نزدیک بود به گل برسد.
 
تیم سپاهان اصفهان با کسب امتیاز این بازی با شش امتیاز به رده هفتم و سپید رورد رشت نیز با چهار امتیاز در دره یازدهم لیگ جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.
 
 
توهین!!
 
مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت از توهین خبرنگار اصفهانی حاضر در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل سپاهان به مردم رشت خبر داد.

رادنی دیدار با بیان اینکه به دلیل گرفتگی صدای علی نظرمحمدی دستیار وی امید روان‌خواه در کنفرانس شرکت کرد اظهار داشت: در ابتدای کنفرانس ضمن پوزش از خبرنگاران دلیل عدم حضور علی نظرمحمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی را به اطلاع خبرنگاران محترم اصفهانی رسانده و توضیحاتی را برای آن‌ها ارائه داد.

وی بابیان اینکه تیم سپیدرود تنها یک جلسه تمرین پس از دیدار مقابل پیکان داشت بیان کرد: به دلیل کمبود فاصله زمانی بین دو دیدار پیکان و سپاهان تنها یک جلسه تمرین در اصفهان توانستیم انجام دهیم که متأسفانه زمان این تمرین مصادف شد با کنفرانس خبری پیش از شروع دیدار. باشگاه سپیدرود به این دلیل خواهان تغییر زمان کنفرانس شد تا سرمربی این تیم بتواند پاسخگوی خبرنگاران محترم اصفهانی باشد ولی مسئولین از تغییر زمان کنفرانس پیش از بازی خودداری کردند.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود رشت بابیان اینکه پس از توضیحات بنده آقای روان‌خواه از جریان بازی برای خبرنگاران توضیحاتی ارائه داد افزود: وی به‌عنوان یکی از اعضای کادر فنی توضیحاتی در مورد این دیدار برای خبرنگاران حاضر در کنفرانس ارائه داد، سپس نوبت به سؤال خبرنگاران رسید، در این هنگام فردی که خود را خبرنگار می‌نامید با لحنی تند نسبت به غیبت علی نظرمحمدی در کنفرانس پیش از بازی و همچنین وقت‌کشی گلر سپیدرود به‌زعم وی، نسبت به تیم سپیدرود، سرمربی و گلر سپیدرود و همچنین مردم رشت و گیلان توهین کرد که بعید است وی نماینده خبرنگاران اصفهانی باشد.

دیدار با اشاره به اینکه نکته عجیب اینکه مسئولی برای کنترل جایگاه حضور نداشت و این فرد مدام به مردم رشت و گیلان با الفاظی سخیف و رکیک توهین می‌کرد گفت: از مسئولین اصفهانی می‌خواهیم که نسبت به توهین‌های این فرد خاطی بی‌تفاوت نباشند و اجازه ندهند وی شخصیت جامعه رسانه‌ای اصفهان را زیر سؤال ببرد.


از روی نیمکت به من گفتند روی زمین بخوابم!

دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت گفت: از بیرون زمین به من می‌گفتند روی زمین بخوابم و وقتی از روی نیمکت اشاره می‌کنند من هم مجبورم انجام بدهم.

محمد حسینی دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران در مورد تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان احتیاج به پیروزی داشت و هواداران از این تیم انتظار برد داشتند. سپاهان فکر می‌کرد بازی آسانی دارد ولی برعکس شد.

وی در مورد اتلاف وقت و مصدومیتش در بازی بیان کرد: زانوی پای راستم درد می‌کرد اما از بیرون به من می‌گفتند روی زمین بخوابم، وقتی از روی نیمکت اشاره می‌کنند من هم مجبورم انجام بدهم. در تبریز از روی آخرین توپ بازی گل خوردیم و کادر فنی کمی از این موضوع می‌ترسیدند چرا که تحت فشار بودند تا خدای نکرده تجربه تبریز تکرار نشود.

حسینی در خصوص خستگی تیم سپیدرود گفت: در سال ۲۰۱۷ هستیم و برای سفر به اصفهان باید ۱۲ ساعت در اتوبوس باشیم و به دلیل اینکه فاصله زمانی دو بازی ما کم بود خستگی در بدن بازیکنان مانده بود.

دروازه‌بان سپیده رود ادامه داد: از نیمکت به من گفتند بازی را بخوابان. به هواداران سپاهان حق می‌دهم که هر گونه که بخواهند شعار دهند. یک روز زنده باد می‌گویند و یک روز مرده باد! همین که ورزشگاه‌ها را پر می‌کنند قدمشان روی چشم ما است.


منبع: تابناک
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار