کد خبر: ۴۸۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 23 August 2017
تابناک / مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ارتباط با نتیجه تساوی در برابر تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه شانس آوردیم که توانستیم این بازی را با نتیجه تساوی به پایان برسانیم.
 
امیدرضا روانخواه مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از تساوی این تیم در برابر سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون کیفیت بازی اظهار داشت: اگرچه در بازی های قبل یک بازی را بردیم و ۳ بازی را واگذار کردیم ولی با این حال در هیچ کدام از بازی‌ها به این مقدار تحت فشار نبویم و همواره  تیم برتر میدان بودیم.

وی در خصوص نحوه بازی تیم سپاهان ادامه داد: سپاهان امروز بازی خیلی خوبی را ارائه داد ولی ما برای بازی امروز برنامه داشتیم و با توجه به اینکه تیم نوپا و جوانی هستیم و حتی در کادر فنی‌مان هم می‌توان این جوانی را مشاهده کرد سعی می کنیم با تمام توانمان در بازی های پیش رو ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص نتیجه این بازی اظهار داشت: خوشبختانه در بازی امروز شانس آوردیم و توانستیم این بازی را با نتیجه تساوی به پایان ببریم.

وی پیرامون باخت‌های این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر توضیح داد: اگرچه در هفته‌های ابتدایی نتایج ضعیفی گگرفتیم و نباید ۳ بازی را واگذار میکردیم ولی این نتایج باعث شده که ما نسبت به بازی های گذشته مان بهتر شویم و این باخت ها به ما کمک کرد که امروز تیم خیلی بهتری  سبت به قبل باشیم؛ به ویژه در خط دفاع که پیشرفت زیادی داشتیم همانگونه که در ۲ بازی گذشته گلی دریافت نکردیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

روانخواه پیرامون جو حاکم بر ورزشگاه بیان کرد: متاسفانه در حین بازی فحاشی‌هایی از جانب هواداران انجام شد که زیبنده شهر اصفهان و این ورزشگاه نیست و امیدوارم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم

 به گفته روانخواه نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود به دلیل گرفتگی صدا نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی حاضر شود و این موضوع موجب  اعتراض خبرنگاران شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار