تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / شب گذشته خبری از جلسه شورای پنجم لنگرود درخصوص شهردار آتی این شهر به بیرون درز کرد که توجه زیادی را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۴۸۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۸ 22 August 2017
تابناک / شب گذشته خبری از جلسه شورای پنجم لنگرود درخصوص شهردار آتی این شهر به بیرون درز کرد که توجه زیادی را به خود جلب کرد.
 
از زمانی که رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان به لنگرود آمد تا به امروز حواشی جذابی را شاهد بودیم که در این گزارش به یکی دو مورد آن ها خواهیم پرداخت.
 
 
ابراهیم مهربان ، سخنگوی شورای شهر لاهیجان ، با اشاره به روند بررسی میزان بدهی‌های شهرداری در دوره شهردار سابق لاهیجان (رضا کحالی) اظهار کرد: طبیعتاً بدهی‌ها و رقم درست آن مشخص شده و حدود 40 میلیارد تومان است و وی ما را با این رقم بدهی گذاشت و رفت. 
 
وی ادامه داد: کحالی در ابتدای دوره چهارم با رای اعضا شورا انتخاب و بعد از دو سال نیز با رای همین اعضا برکنار شد و بنده از منتقدین وی بودم و امروز با توجه به شرایط افسوس میخورم که ای کاش در ابتدا دوره چهارم با مهندس آگشته آشنا بودم و ایشان را در همان شروع به عنوان شهردار تعرفه میکردم تا امروز شاهد به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه های نیمه تمام می بودیم و به احتمال زیاد تکلیف جزیره هم در این زمان تعیین می شد.
 

سعید آگشته ، شهردار لاهیجان:
 
باتوجه به اوضاع بد مالي كه شهرداري هاي كشور دارند ، ما توانستيم 13 ميليارد تومان از بدهي هاي دوره هاي قبل را ضمن خدماتي كه طي این یک سال و اندی گذشته به مردم فهيم لاهيجان ارائه شده ، بپردازيم.
 
 
 
از دیگر مواردی که منجر به حاشیه پر سر و صدایی هم شد ماجرای ورود شهردار لنگرود به لاهیجان، همراه ماشین آلات جهت امدادرسانی بود!
 
رضا کحالی در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای شورای شهر معتقد بود شما پایان بحران و برای خودنمایی به لاهیجان آمدید، گفت: ما حسب دستور این کار را انجام می دهیم، چرا ما این کار را روز اول انجام ندادیم زیرا باید اجازه مدیریت بحران را داشته باشیم!
 
شهردار لاهیجان جواب کحالی را اینگونه داد: عده ای ذاتا پوپولیست هستند و تلاش دارند با حرکت نمایشی، مردم را در مقابل نخبگان قرار دهند.
 
آگشته با بیان اینکه متاسفانه شهردار یکی از شهرهای همجوار پس از گذشت ۳ روز از بارش برف و تحت کنترل قرار گرفتن اوضاع، با چندین دستگاه و تابلو  وارد لاهیجان شد گفت: این فرد که توسط یکی از روستاها دعوت شده بود، با پوتین در سطح شهرلاهیجان قدم میزد! این همان کار پوپولیستی و به دور از اخلاق و اصول مدیریتی است!

وی همچنین خاطر نشان کرد: این حرکات و مانورهای تبلیغاتی شاید به مزاج عده ای خوش بیاید اما مطمئنا مردم با فرهنگ لاهیجان این موضوعات را درک می کنند و تحت تاثیر افرادی که متاثر از پوپولیست هستند قرار نخواهند گرفت.
 
طی دو سالی که کحالی شهردار لنگرود بود اتفاقات جالب تری هم رخ داد که در آخرین مورد یکی از کارگران شرکتی که حدود ۶ ماه حقوق دریافت نکرده است با مراجعه به اتاق شهردار خواستار پاسخگوی از رضا کحالی در خصوص تأخیر چندماهه در خصوص حق‌وحقوق کارگران شد.

این کارگر شهرداری که به دلیل عدم دریافت حقوق در چند ماه اخیر وضعیت مناسبی هم نداشت اقدام به دست‌درازی به سمت کحالی کرد و درنهایت با دخالت دیگر کارمندان شهرداری و به کمک مأمورین انتظامی کار به پایان رسید.
 
 

 
کحالی در دو سال گذشته چندین نوبت تا استیضاح پیش رفت اما هربار نشد!
 
اما در آستانه روی کار آمدن شورای پنجم مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در پیام تبریک خود خواستار استمرار کار و ماندن کحالی به عنوان شهردار این شهر شد که این موضوع چندان به مذاق شورای منتخب مردم خوش نیامد!
 
 

 
آخرین ساعات شب گذشته ؛ عضو شورای شهر لنگرود کاندیدای شهرداری لنگرود شد!

بامداد روز دوشنبه یک منبع آگاه در گفت و گو با ما اظهار کرد: غلامرضا منصفی عضو فعلی شورای شهر لنگرود و منتخب پنجم شورای  این شهر جهت ارائه برنامه های خود فردا با اعضای شورای پنجم وارد مذاکره خواهد شد.
 
همچنین یکی دیگر از منتخبین شورای شهر لنگرود که نخواست نامش فاش شود گفت: فقط اعضای شورای شهر تصمیم می گیرد که شهردار چه کسی باشد و نباشد.

 
تابناک در پایان تصریح می کند ؛ پاسخ این سوال که ورود عضو باسابقه و مرد اخلاق شورای شهر لنگرود به نوعی واکنش به بیانیه مهرداد لاهوتی بوده است یا اینکه ورود منصفی را باید عزم جدی وی برای عزل شهردار پر سر و صدای لنگرود دانست را طی روزهای آینده بررسی خواهیم کرد.
 
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سه شنبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
توطئه جدید توام بانشراکاذیب جهت ابقای کحالی توسط کدخدای شهر ! متاسفانه نمیتوان انتظارداشت که شورای پنجم شورای مقتدر ومستقل باشد .زیرا بجز دوالی سه نفر بقیه اسیرکدخدای شهرند و او بله قربان می خواهد.شورای پنجم اختیار تام ازخودندارد.انشا اله شورای پنجم باعبوراز کدخدای شهر بتوانند مسیر درستی را درابتدای کار شورا انتخاب کنند. حفظ وجایگاه شورا برای آقای منصفی مهمترازشهرداری است ومردم به شورابودن مهندس منصفی رای دادندنه شهردارشدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار