کد خبر: ۴۸۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 21 August 2017
تابناک / باشگاه سپیدورد رشت به زمان برگزاری دیدار هفته پنجم برابر سپاهان، چهار روز پس از آخرین مسابقه این تیم، معترض است.

پس از اعلام برنامه بازی‌ها و اعتراض باشگاه سپیدرود به فاصله اندک کمتر از چهار روزه بین مسابقه سپیدرود – پیکان که در شامگاه جمعه برگزار شد و مسابقه سپاهان – سپیدرود که باید در روز سه شنبه 31 مرداد ماه برگزار گردد، مسئولان برگزاری قول مساعد دادند که تاریخ این مسابقه تغییر خواهد کرد.

اما در کمال تعجب و علی رغم تغییر زمان بازی تیم هایی مانند پیکان، فولاد، استقلال خوزستان و گسترش فولاد که به مانند سپیدرود در روز جمعه به میدان رفته بودند 48 ساعت به تعویق افتاد ولی به درخواست سپیدرود ترتیب اثری داده نشد و اگر قرار بود چنین اتفاقی رخ دهد باید مسابقه سپیدرود – پیکان به مانند سایر تیم‌ها یک روز زودتر برگزار می‌شد.

این رویداد در حالی رخ داده که باشگاه سپاهان به عنوان میزبان سپیدرود، هم یک روز زودتر مسابقه‌اش برگزار شده و هم هفته گذشته در خانه به میدان رفته است و سپیدرود مجبور شده بدون تمرین و با یک جلسه ریکاوری در برابر سپاهان قرار بگیرد و با توجه به عدم پرواز مستقیم رشت – اصفهان و بعد مسافت زمینی یقینا این امر موجب بروز کیفیت منفی در روز مسابقه بر تیم سپیدرود خواهد شد.

اینکه چرا سازمان لیگ در تغییر برنامه‌ها سیاست یک بام و دو هوا را در پیش می‌گیرد بر باشگاه سپیدرود به شدت پوشیده و مبهم می‌باشد و این باشگاه منتظر شنیدن دلایل مسئولان سازمان لیگ می‌باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار