تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت سازگاری برنامه های اجتماعی با ذائقه مردم بمنظور اثرگذاری بیشتر و جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ 21 August 2017

تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت سازگاری برنامه های اجتماعی با ذائقه مردم بمنظور اثرگذاری بیشتر و جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

 

 

محمد احمدی پور روز یکشنبه در نشست کارگروه صیانت از حریم امنیت عمومی که با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در رشت برگزار شد، گفت : مسولان می توانند با ایجاد ارتباط صمیمی با مردم از طریق حضور در مساجد ، بازار و مجامع عمومی مشکلات اجتماعی را آسان تر بررسی و حل کنند.


وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر گرفتن هنجارها و با تکیه بر اصول اسلامی ، عرفی و اخلاقی آسیب ها را بررسی و برای رفع آن ها تلاش کنند.


احمدی پور تصریح کرد : فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت و حاکمیت موظفند در کنار عمران و سازندگی شهرستان ها ، به رعایت حقوق شهروندی، حل مسائل و مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم توجهی ویژه داشته باشند.


وی گفت : اثر تخریبی مسائل اجتماعی بسیار پررنگ است ، پس باید دربحث انسجام اجتماعی توجه بیشتری داشته باشیم.


به گفته معاون استاندار گیلان، تشکیل کارگروه های اندیشه ورز و گروه های مشورتی و برنامه ریز و بهره گیری از افراد نخبه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در زمینه ترویج حقوق شهروندی و تقویت انسجام اجتماعی موثر است.


وی در خاتمه سخنانش گفت: همه دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت حقوق شهروندی مراجعین به ادارات و تکریم ارباب رجوع اهتمام جدی داشته باشند.


در این نشست علی پورحسن مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز به اهمیت صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان پرداخت و گزارشی از اقدامات سال گذشته در این حوزه اشاره کرد.

برچسب ها: احمدی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار