گزارش ورزشی ؛
تابناک / نخستین پیروزی تاریخ لیگ برتری سپیدرود در حالی رقم خورد که این برتری تا حدودی در اواخر مسابقه تحت الشعاع خداحافظی کاپیتان سهیل حق شناس قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 19 August 2017

تابناک / نخستین پیروزی تاریخ لیگ برتری سپیدرود در حالی رقم خورد که این برتری تا حدودی در اواخر مسابقه تحت الشعاع خداحافظی کاپیتان سهیل حق شناس قرار گرفت.


طبق این گزارش طی جلسه ای که پیش از مسابقه در باشگاه سپیدرود برگزار شده بود ابتدا قرار بود که با مسئولان سازمان لیگ هماهنگی صورت گیرد و مسابقه سپیدرود – پیکان در ابتدا با یک سوت نمادین آغاز شود و پس از لحظاتی بازی متوقف شود و پس از خداحافظی حق شناس مسابقه به صورت رسمی برگزار شود.


این پیشنهاد از سوی نظرمحمدی به دلیل اینکه پس از این برنامه حق شناس تا دقایقی در ورزشگاه دور افتخار خواهد زد و بازیکنان و هواداران سپیدرود تمرکز خود را از بازی به حواشی پیرامونی معطوف می کنند و این تیم دقایق ابتدایی مسابقه را از دست خواهد داد، رد شد و پافشاری سرمربی سپیدرود بی دلیل نبود و این تیم در همان دقایق ابتدایی موفق شد تا تک گل پیروزی بخش خود را به ثمر برساند.


پیشنهاد دوم برای خداحافظی حق شناس برگزاری مراسم در بین دو نیمه بود که بهارمست سرپرست تیم به دلیل اینکه این کار انگیزه لازم را از وی پس از ورود به زمین سلب خواهد کرد، مخالفت نمود و در نهایت قرار شد تا مراسم خداحافظی کاپیتان پس از به صدا در آمدن سوت پایان و در انتهای مسابقه برگزار شود و این امر در روزهای گذشته به اطلاع رسانه ها رسانده شد.


بر این اساس برای مراسم تجلیل از زحمات کاپیتان و از آنجایی که وی از فرزندان شهدای سربلند است و همچنین به شغل شریف معلمی مشغول می باشد از مدیرکل بنیاد شهید استان و معاونت ورزشی سازمان آموزش و پرورش گیلان دعوت به عمل آمد تا به همراه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، ریاست هیات فوتبال گیلان و مدیریت باشگاه سپیدرود در این برنامه حضور پیدا کنند.


اما اتفاقی پیش بینی نشده سبب شد تا خداحافظی کاپیتان بدون حضور او در میدان مسابقه به پایان برسد و آن مصدومیت حسین کعبی و تعویض او در بین دو نیمه و مشکل توحید غلامی در دقایق ابتدایی نیمه دوم و گرفتگی عضله حسین ابراهیمی در اواسط نیمه دوم بود تا نظرمحمدی را به سه تعویض اجباری مجبور کند.


به همین دلیل حق شناس در حالی که مسابقه هنوز به پایان نرسیده بود چهارگوشه مستطیل سبز را با حمایت پرشور هواداران سپیدرود بوسید و پس از به صدا در آمدن سوت داور در مراسم تجلیل شرکت کرد که هدایایی از سوی بنیاد شهید، اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود به وی اهدا شد.


عکس ها: سید احمد کیایی

 

 

 

 

 

 

 

 
 
علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص برتری سپیدرود مقابل پیکان گفت: به نظر من که ما باید زودتر پیروزی را در این هفته‌ها کسب می‌کردیم و 3 هفته نتایج دور از انتظاری برای ما رقم خورد و هفته گذشته هم به هیچ عنوان مقابل گسترش فولاد شایسته شکست نبودیم و فشار روحی زیادی روی تیم بود اما خوشبختانه ما روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کرده بودیم و سعی کردیم روی مباحث روحی و روانی تیم بیشتر کار کنیم و خوشحالم که با حضور پرشور هواداران سپیدرود موفق شدیم اولین پیروزی را به دست آوریم.

وی افزود: جا دارد از هواداران سپیدرود تشکر کنم که یکصدا تیمشان را تشویق کردند و خوشحالم که آنها خارج از فضای احساسات پشت سپید رود بودند و ما چند موقعیت بالای 90 درصد هم در طول بازی داشتیم که موفق به گلزنی نشدیم اما در نهایت 3 امتیاز بازی را از آن خودمان کردیم.

وی در خصوص عدم حضور صادقیان در بازی روز گذشته گفت: صادقیان هفته گذشته با ما قرارداد بست ولی فکر می‌کنم این هفته با توجه به خالی شدن لیست بزرگسالان او به تیم ما اضافه خواهد شد.

سرپرست سپیدرود رشت در خصوص اینکه روز گذشته سهیل حق‌شناس از فوتبال خداحافظی کرد، گفت: سهیل یکی از وفادارترین بازیکنان سپیدرود است که به حق یک اسطوره از سوی تماشاگران لقب گرفت. او سال‌های قبل نقش بسیار زیادی در صعود سپیدرود به لیگ برتر داشت و قرار بود روز گذشته هم این بازیکن با اخلاق برای تیم ما بازی کند اما متأسفانه هر 3 تعویض ما اجباری شد و ما خیلی دوست داشتیم که سهیل حق‌شناس در ترکیب تیم چند دقیقه‌ای بازی کند ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. من در مورد حق‌شناس از لفظ خداحافظی استفاده نمی‌کنم چون او از تیم ما جدا نشده و فقط از جمع بازیکنان به کادر فنی منتقل شده است. امیدوارم او در مسئولیت جدیدش نیز موفق باشد.

وی در خصوص بازی هفته آینده سپیدرود مقابل سپاهان گفت: هفته بعد یک بازی بسیار سنگین مقابل سپاهان داریم و امیدوار هستیم که از آن مسابقه دست خالی برنگردیم. ما باید روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم و با قدرت بیشتری ظاهر شویم. خوشبختانه بعد از 3 بازی به ترکیب ثابت تیم دست پیدا کردیم و به ثبات رسیدیم و ان‌شاالله در بازی‌های ‌آینده نیز از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.


منبع: تابناک
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار