کد خبر: ۴۸۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 18 August 2017
هواداران خشمگین استقلال به علیرضا منصوریان اعتراض کردند. او امسال هم شروع خوبی در لیگ نداشته است.
 
تیتر 20 - شکست برابر سایپا و تداوم ناکامی های استقلال در فصل جدید سبب شد تا صبر هواداران به سر برسد و به منصوریان اعتراض کنند. آنها به اندازه سال قبل خویشتندار نشدند و شروع کردند به خواندن حیاکن ، رها کن. دیگر در تیم منصوریان اثری از آن شور هواداری نیست و انتقادها آغاز شده است. سال قبل و بخصوص در نیمه دوم فصل مردم امیدوار شدند چون تیم شان جوان شده بود ، اما دوباره در فصل نقل و انتقالات تا توانستید اسم خریدید.
 
مدلی از تیم بستن که راست کار امیر قلعه نویی بود. نه منصوریانی که در باره اش قنبرزاده، مدیر پیشین نفت تهران می گفت: «آقا علیرضا با جوان ها خوب کار می کرد و وقتی رفت کلی بازیکن گران خرید، نفت نتوانست بازی کند. ولی وقتی این بازیکنان از نفت ما جدا شدند، دوباره تیمش سبک شد و به کورس برگشتیم. او استاد بازی گرفتن از جوان هاست .»

این اشتباهی است که هر بار منصوریان تکرارش می کند. او باز رفته سراغ اسمی ها. تیمی بسته 30 میلیاردی و این تیم گرانقیمت که نام های بزرگی دارد، توان دویدن و بردن ندارد. روزی که برای بازی با اسم ها داشتید این بازیکنان را می خریدید و جوان های تان را می فرستادید به خانه های شان، داشتید این شعارها را به جان می خریدید ،جناب آقای داش علی منصوریان!/خبرآنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار