کد خبر: ۴۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 17 August 2017
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: متاسفانه براثر تصادفات سنگین در گیلان طی روز گذشته چهار تن از هموطنان مان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حسین محمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین تصادف ، یکدستگاه موتور سیکلت در حال تردد در محور روستایی دهسر به علت عدم رعایت حق تقدم هنگام ورود از جاده فرعی به اصلی با یکدستگاه سواری پراید برخورد کرد که راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .
وی ادامه داد: همچنین روز گذشته ، یک دستگاه نیسان که در محور رحیم اباد و املش در حال تردد بود، به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده ای برخورد کرد .
وی اضافه کرد: یکدستگاه سواری پراید نیز که در محور خمام به خشکبیجار در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که این دو تصادف یاد شده منجر به فوت دو نفر شد.
وی گفت: تصادف دیگری نیز طی شب گذشته بین یکدستگاه سواری پراید و موتورسیکلت در محور اصلی لاهیجان به لنگرود رخ داد که راننده موتور بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ محمدپور ضمن ابراز تاسف از وقوع این حوادث دلخراش با بیان اینکه عدم توجه به جلو از اصلی ترین علت تصادفات در امر رانندگی است، افزود: دقت کافی راننده به جاده ، استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده موتور و سرنشین آن ، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند جان انها را در برابر تصادفات و حوادث اینچنینی حفظ نماید تا هرگز شاهد تصادفات رانندگی نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار