استاندار گیلان ؛
تابناک / محمد علی نجفی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حججی اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی همواره واقعه‌ای تاریخی برای ملت ایران است.
کد خبر: ۴۷۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 17 August 2017
تابناک / محمد علی نجفی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حججی اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی همواره واقعه‌ای تاریخی برای ملت ایران است.
 
 
 

استاندار گیلان با بیان اینکه زمینه حضور جوانان همواره باید در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جامعه فراهم شود تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف باید همانند یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

نجفی با تاکید بر اینکه استان گیلان ۵۷۰ هزار جوان دارد خاطرنشان کرد: وجود فاصله و عدم ارتباط بین مدیران  و جوانان متاسفانه موجب بدبینی و قضاوت ناصحیح  شده و باید در راستای حذف این فاصله تلاش ویژه کرد.

وی با اشاره به اینکه عملگرایی باید همواره اساس کار مدیران باشد و این امر به‌طور مطلوب در استان گیلان مشاهده می‌شود افزود: انتظار می‌رود در راستای رفع موانع موجود از روش‌های پژوهشی، علمی و فناوری با استفاده از روش‌های نوین بهره ببریم.

استاندار گیلان با ابراز گلایه از عدم حضور  روسای برخی از دانشگاه‌های استان به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی در جلسات ساماندهی جوانان خاطرنشان کرد: باید در دولت تدبیر و امید، امید واقعی را برای جوانان به ارمغان آورد.

نجفی با تاکید بر اینکه ایجاد امید در جوانان نشاط را به جامعه هدیه می‌دهد تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت مشاوران جوان از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است و اقدامات سال گذشته در قالب رسیدگی به این حوزه در طرح‌های مختلف کافی نبود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در گذشته از ظرفیت جوانان توانمند و با استعداد به‌دلیل عدم ارتباط مناسب با مدیران استفاده نشده است تاکید کرد: مدیران موظف به شناسایی جوانان توانمند و با استعداد در حوزه‌های مختلف هستند.

وی رونق فضای کسب و کار، تولید و اشتغال را اساس کار استان نام برد و با بیان اینکه باید با تولید و اشتغال رونق اقتصادی را برای استان به ارمغان آوریم خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی موجب نشاط در جامعه شده و کاهش آمار بیکاری، ثبات اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

نجفی با تاکید بر مقوله آگاهی قبل از ازدواج و سن ازدواج و با بیان اینکه باید ناهنجاری‌های موجود در راستای مقوله ازدواج شناسایی و برطرف شود گفت: عده‌ای از بزرگان از باز شدن برخی از مسائل مهم و حائز اهمیت زندگی خوف دارند در شرایطی که عدم شناسایی برخی از مسائل به ضرر جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار