فاطمه شیرزاد خبر داد ؛
تابناک / فاطمه شیرزاد اظهار داشت: هفتمین نشست منتخبان شورای پنجم رشت عصر امروز با حضور منتخبان شورا به میزبانی سید امیر حسین علوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 17 August 2017
تابناک / فاطمه شیرزاد اظهار داشت: هفتمین نشست منتخبان شورای پنجم رشت عصر امروز با حضور منتخبان شورا به میزبانی سید امیر حسین علوی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای شهرداری رشت از فردا جهت ارائه برنامه های خود دعوت می شوند بیان داشت: حدود۳۰ نفر برای کرسی شهرداری رشت اعلام آمادگی کردند و از آنها جهت مصاحبه دعوت خواهیم کرد.
 
سخنگوی منتخبان شورای پنجم افزود: مصاحبه نامزدهای شهرداری رشت از فردا پنجشنبه آغاز می شود و منتخبان شورا شاخص های شهردار آینده رشت را در مصاحبه از نامزدها مورد بررسی قرار می دهند.
 
شیرزاد قانون مداری،تخصص و تجربه کافی در اداره مدیریت شهری،انگیزه خدمت به مردم،تحصیلات مرتبط با مدیریت شهری و پاک دستی را از جمله شاحص های انتخاب شهردار آینده رشت عنوان کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: از فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه فرآیند انتخاب شهردار آینده رشت در دستور کار منتخبان شورای پنجم قرار می گیرد و نامزدهای شهرداری جهت ارائه برنامه های خود دعوت خواهند شد.
 
سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر رشت ابراز کرد: رزومه ها و برنامه های کاندیداهای شهرداری رشت بعد از مصاحبه بررسی خواهد شد.
 
شیرزاد کاندیداهای شهرداری رشت را متشکل از افراد بومی و غیر بومی اعلام کرد و گفت: نامزدهای پست شهرداری رشت در یک زمان بندی مشخص و معین به ارائه برنامه های خود می پردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: جلسه آینده منتخبان شورای شهر رشت پس از پایان مصاحبه نامزدهای شهرداری رشت اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها: فاطمه شیرزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار