موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز درباره دیدار با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی گفت: دیداری در این باره داشتیم اما اینکه بعدا این دیدار مجددا باشد یا نباشد٬ هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.
کد خبر: ۴۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 15 June 2015
به گزارش تابناک یزد، آیت الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا قائم مقامی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در جامعه روحانیت را تایید می کنید، تصریح کرد: بله ایشان به عنوان قائم مقام جامعه روحانیت فعالیت می کنند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که می‌گویند جامعتین می‌خواهد به صورت مصداقی در انتخابات مجلس ورود کند آیا این مسئله را تایید می‌کنید خاطر نشان کرد: بالاخره جامعه روحانیت درباره مجلس بی‌تفاوت نخواهد بود و به هر شکل ممکن نظر خود را در این باره اعلام می کند.

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد دولت در دو سال گذشته ابراز داشت: فکر می کنم دولت هم نقاط مثبت و هم نقاط ضعفی داشته و هردو با هم بوده است و ان‌شالله سعی کنند نقاط ضعف را برطرف سازند.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که به نظر شما چقدر احساس می‌شود که باید حمایت بیشتری از دولت صورت گیرد؟ بیان کرد: رهبری فرمودند که امسال، سال همدلی و همزبانی است و این وظیفه است و باید با دولت همدل بود البته همدلی یک طرفه نیست ودولت هم باید با مردم همدل باشد و سعی کند مشکلات مردم را تا حدی که مقدور است حل کند.

موحدی کرمانی درباره دیدار خود با آیت الله جنتی و مصباح یزدی عنوان کرد: یک دیداری در این باره داشتیم اما اینکه بعدا این دیدار مجددا باشد یا نباشد٬ هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز درباره نتایج آن دیدار یادآور شد: در مجموع خوب بود و هر چه همدلی بیشتر باشد بهتر است.

وی در باره برهم زدن سخنرانی ها و بالاخص ایجاد بی نظمی در سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام یادآور شد: اینکار صحیح نیست و توصیه می‌کنم که این کارها را انجام ندهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با برگزاری تجمعاتی علیه تیم مذاکره کننده گفت: آقا فرمودند که باید هیات مذاکره کننده را قبول داشته باشیم؛ اینها دلسوزند و از ما هستند و تلاششان این است تا حدالامکان موفق شوند. البته رهبری به آنها تذکرهایی داده که باید مورد توجه قرار گیرد که عمده تذکرها این است که متوجه باشند دشمن غدار و دروغگو و مستکبر است.

خبرنگاری مجددا پرسید آیا شما تجمعات علیه مذاکرات را تایید می کنید که دبیر کل جامعه روحانیت مبارز پاسخ داد: نه، راهش تجمع نیست. اگر آنها حرف حسابی دارند باید آن را با هیات مذاکره کننده مطرح کنند و تجمع فایده ای ندارد.

آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی همچنین در این همایش که صبح امروز در سالن اجتماعات مصلای تهران برگزار شد٬ گفت: روحانیت کار کمی نکرد. روحانیت مقابل قدرت‌های جهان ایستاد و پیروز شد و توطئه‌های آنها را در هر مقطعی خنثی کرد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: این افتخار برای روحانیت بس٬ که در هر مقطعی٬ یار امام و رهبری بودند و ما از خدا می‌خواهیم این توفیق را از ما نگیرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه روحانیت باید جایگاهش را بشناسد و بداند که در کجاست،‌ اظهار داشت: همان وظایفی که بر عهده انبیا است، بر عهده روحانیت نیز است و همان دشواری که انبیا با آن روبرو بودند روحانیت نیز با آن روبرو است و همان راهی که انبیا پیروز شدند علما و رو حانیت نیز با آن راه پیروز می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار