رییس مجمع نمایندگان گیلان ؛
تابناک / محمدحسین قربانی در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار در گفت و گویی با ما اظهار کرد: ضمن عرض خسته نباشید خدمت همه زحمتکشان عرصه خبر و رسانه، که به نوعی در حال جهاد فرهنگی هستند.
کد خبر: ۴۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶ 10 August 2017
تابناک / محمدحسین قربانی در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار در گفت و گویی با ما اظهار کرد: ضمن عرض خسته نباشید خدمت همه زحمتکشان عرصه خبر و رسانه، که به نوعی در حال جهاد فرهنگی هستند.
 
 

 
رییس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: پل ارتباطی بین افکار عمومی، مردم و حاکمیت، همین عرصه خبر و خبرنگاری است که با هزار یک مشکلات و گرفتاری ها و تنگناها به هرحال منشا خیر و برکت و توسعه کشور را از طریق اطلاع رسانی فراهم میکنند و انتظار به حق و بجا اینست که یک عزم و اراده ملی هم در دولت و هم در مجلس در حمایت از جامعه خبرنگاری ایجاد شود و در واقع همان نگاهی که کشور های توسعه یافته به قشر خبرنگار و رسانه دارند داشته باشیم.
 
نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: هرچند در طول یک دهه پیشرفت های خوبی داشته ایم، چه از نظر زیرساخت، توسعه و امکانات ولی به هرحال آن چیزی که همه این امکانات را به استفاده بهینه تبدیل میکند، نیروی انسانی کارآمد است و آن هم خبرنگاران عزیز ما هستند و اگر این دلگرمی و حمایت برای این عزیزان حادث نشود شاید از آن شتاب همیشگی کاسته شود و به منصه ظهور نرسد، هرچند که یقینا این زحمتکشان تعهدات اخلاقی و حرفه ایی خود را همچنان رعایت میکنند ؛ بنابراین از این منظر نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر چه در زمینه معیشت و اقتصاد چه در زمینه بیمه و حمایت های دیگر هستند.
 
رییس مجمع نمایندگان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تابناک جز خبرگزاری های معتبر و شناخته شده کشور است که جایگاه ویژه ایی را در بین مردم و ممدیران دارد و این نشان دهنده اینست که از ضریب توانمندی بالایی برخودار است.
 
تابناک استان گیلان در عرصه اطلاع رسانی و انجام رسالت خبری و امانت داری بسیار خوب عمل کرد و دلیل عمده تاثیرگذاری این مجموعه در استان استفاده از جوانان کارآمد و نخبه بوده که جا دارد از تلاش های یکایک این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار