کد خبر: ۴۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 10 August 2017
مجموعه اینها فقط نشان می‌دهد که لرزان‌ترین نیمکت لیگ برتر متعلق به سپیدرود است و اولین تغییر سرمربی را در تیم بحران زده رشت خواهیم دید.

ایران ورزشی آنلاین /مدیران باشگاه سپیدرود و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صبح دیروز جلسه‌ای با فرشاد پیوس برگزار کردند تا با او برای پرداخت مطالبات گذشته‌اش از سپیدرود (مربوط به فصلی که پیوس در لیگ دسته دوم جانشین نظرمحمدی شد و با نتایجی درخشان صعود سپیدرود به لیگ دسته اول را رقم زد) به توافق برسند. وقتی پیوس بیش از شصت درصد از مطالبات خود را بخشید، این شایعه همه جا مطرح شد که مدیران سپیدرود وعده سرمربیگری در سپیدرود را با پیوس مطرح کرده‌اند.
اما شایعات درباره تغییر مربی در سپیدرود به مذاکره با فرشاد پیوس ختم نمی‌شود. شایعات دیگری هم هست که نشان می‌دهد نظرمحمدی اولین مربی اخراجی در لیگ برتر خواهد بود. نتایج سپیدرود و وضعیت فنی تیم به شدت ناامیدکننده بوده و انگار باید شایعات دیگر را نیز باور کرد. شایعات دو روز اخیر را مرور کنیم. اول اینکه می‌گویند به واسطه امید روانخواه که مربی سپیدرود است، مذاکراتی با یکی از مربیان سابق او انجام شده. نمی‌دانیم این شایعه صحت دارد یا نه، اما انگار امید روانخواه مسئول مذاکره با یکی از مربیان سابق خود شده برای اینکه جانشین نظرمحمدی شود. البته روانخواه که مربیگری را به تازگی آغاز کرده همیشه نشان داده که به اصول حرفه‌ای پایبند است و شاید مسئولیت این مذاکره را نپذیرفته باشد‌. از سوی دیگر شنیده شده که علی بهارمست، سرپرست تیم سپیدرود نیز در دو روز گذشته مذاکراتی با یکی از مربیان بومی در گیلان داشته و نتیجه این مذاکرات مشخص نیست. گزینه‌های دیگری همچون فرهاد کاظمی، محمد احمدزاده و ... نیز برای حضور در سپیدرود مطرح شده‌اند.
 
این شایعات اما از سوی هیچ منبع موثقی تأیید نمی‌شود و مجموعه اینها فقط نشان می‌دهد که لرزان‌ترین نیمکت لیگ برتر متعلق به سپیدرود است و اولین تغییر سرمربی را در تیم بحران زده رشت خواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار