کد خبر: ۴۷۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 06 August 2017
تابناک / تمرین امروز ملوان با حضور پیشکسوتان و شخصیت های فوتبالی برگزار شد

به گزارش دی اسپورت , عصر روز شنبه از ساعت 18 زیر نظر نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با حضور پر شور و استقبال گسترده هواداران عاشق این تیم در استادیوم تختی انزلی پیگیری شد.

عزیز اسپندار پیشکسوت ارزنده تیم فوتبال ملوان – فرید بلوک باشی ستاره درخشان و افتخار همیشه جاوید فوتبال ساحلی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران – مسعود عالیان رئیس بسیج ورزشکاران شهرستان انزلی – بیژن حسینی سرمربی تیم فوتبال جوانان ملوان و حسین سفیدروح سرمربی جوان و آینده دار تیم فوتبال شاهین انزلی از جمله میهمانان ویژه تمرین عصر روز شنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بودند.

شهرام سالاری و حسین شنانی به دلیل مصدومیت در تمرین گروهی عصر روز شنبه شرکت نکردند ضمن اینکه مهدی رستمی و شهریار مقانلو نیز ، در تمرین عصر روز شنبه به شکل اختصاصی زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان به تمرین پرداختند.

شهریار مقانلو و حسین شنانی که به نظر میرسید از جمله نفرات مورد نظر دست نشان برای حضور در ترکیب 18 نفره مقابل برق شیراز باشند قطعا به بازی هفته اول لیگ دسته اول جام آزادگان نخواهند رسید.

ایمان مهدی نژاد جوان مودب و خوش آتیه تیم فوتبال ملوان که در نیم فصل اول رقابتهای سال گذشته در بازی مقابل نساجی قائمشهر بر اثر برخورد با تابلوی تبلیغاتی دچار پارگی رباط صلیبی شده بود و فصل گذشته را ، از دست داده بود از روز شنبه در تمرینات گروهی تیم فوتبال ملوان پا به توپ شد.

علیرضا کاویانی سرپرست همیشه پر تلاش و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان که از محبوبیت خاصی در نزد هواداران برخوردار است در تمرین عصر روز شنبه با لباس نظام مقدس نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران حضور یافته بود که این امر مورد توجه هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود.

مهدی پور رهنما عضو تیم ملی پارا تکواندو جمهوری اسلامی ایران و دارنده سه مدال طلا و یک برنز و یک نقره جهانی که خود را برای حضود در رقابتهای قهرمانی جهان در شهر لندن آماده می کند همزمان با تمرین تیم فوتبال ملوان در استادیوم تختی مشغول تمرین بود که به شدت از سوی هواداران ملوان مورد تشویق قرار گرفت.

مبین عشایر دروازه جوان تیم فوتبال ملوان که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران مدتها در تمرین ملوان غایب بود از عصر روز شنبه در تمرینات ملوان حضور یافت و زیر نظر علی حسنی صفت مربی دروازه بانهای تیم فوتبال ملوان به تمرین پرداخت.

توپ های جدید سازمان لیگ به تیم ملوان رسید و بازیکنان تیم ملوان در تمرین عصر روز شنبه با توپ های جدید به تمرین پرداختند.

هواداران متعصب و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان که همواره و همیشه و ، در هر شرایطی و بدون هیچگونه چشم داشتی در تمرینات حضور می یابند و خالصانه و خاضعانه و بدون دریافت دستمزد و حقوق و فقط بر حسب عشق و علاقه و ، وظیفه به تشویق تیم همیشه محبوب خود می پردازند – در تمرین عصر روز شنبه نیز برای اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم سنگ تمام گذاشتند و به شدت اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملون را مورد تشویق و حمایت قرار دادند و متعاقبا اعضای کادر فنی و بازیکنان ملوان نیز به حمایتهای پر شور طرفداران ملوان ابراز احساسات کردند.

هنرنمایی عزت الهی

نادر عزت الهی در تمرین عصر روز شنبه دقایقی با دروازه بانهای تیم ملوان به تمرین شوت به دروازه پرداخت که در این بین ضربات ایستگاهی مربی ملوان به قدری فنی و زیبا و دقیق به تور می نشست که باعث تحسین همگان شده بود ، عزت الهی برای دقایقی هنر ناب فوتبال دهه شصت را به رخ دروازه بانان فعلی ملوان کشید.

بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز شنبه ابتدا بدنهای خود را زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان گرم کردند و سپس تمرینات تاکتیکی را در دستور کار خود داشتند که این بخش از تمرین در چند قسمت مجزا به انجام رسید.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان چندین بار در خلال تمرین به بازیکنان تیم ملوان تذکر داد تا بدون خطا به تمرین بپردازند.

علی حسنی صفت مربی دروازه بانهای تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز شنبه تمرینات اختصاصی را برای دروازه بانهای تیم فوتبال ملوان در نظر گرفته بود.

پژمان نوری کاپیتان اسطوره ای تیم فوتبال ملوان که از محبوبیت بسیار زیادی نزد هواداران برخوردار است در تمرین عصر روز شنبه به شدت از سوی تماشاگران تیم فوتبال ملوان مورد تشویق قرار گرفت.

مهیار نوری مدافع تیم فوتبال ملوان در انتهای تمرین عصر روز شنبه به شکل اختصاصی تمرین پرتاب اوت را در دستور کار داشت.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان تمرین عصر روز شنبه به شکل اختصاصی به مصاحبه با صادق صیاد گزارشگر جوان و فعال ، رادیو انزلی پرداخت.

تمرین تیم فوتبال ملوان روز پنجشنبه از ساعت 11 صبح در ورزشگاه تختی انزلی پیگیری خواهد شد و سپس بازیکنان ملوان برای اردوی پیش از بازی راهی هتل خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار