مسول ستادهای تبلیغاتی وقت دکتر روحانی در خراسان رضوی در نامه سرگشاده به احمدی نژاد نسبت به عملکرد وی اعتراض کرد.
کد خبر: ۴۷۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 31 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، مسول ستادهای تبلیغاتی وقت دکتر روحانی در خراسان رضوی در نامه سرگشاده ای خطاب به احمدی نژاد از وی انتقاد کرد. در متن نامه آمده است:
جناب آقای دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم 
احادیث و روایات فراوانی از ائمه معصومین (ع) داریم،که تهمت و افترا و ظلم هیچوقت پایدار نیست و عامل به اینگونه رفتار ناپسند، درهمین دنیابه سزای اعمال خود خواهد رسید !
اقای دکتر، حضرتعالی رئیس جمهور این مملکت بودید و در طی  هشت سال ریاست خود ، مخصوصا در انتخابات 84 و  88 با  رقبای انتخاباتی خود چه ها که نکردید؟؟!!!
 آنروزها، فکرنمی کردید که بعضی از رقبای شما زمانی سکاندار دولتهای در این کشور بودند که باید جنگی نابرابر را مدیریت کنند و با دست خالی و با پشتوانه ی حضور مردم،به رفع مشکلات بپردازند و بعد از اتمام دوران دفاع مقدس برای سر و سامان دادن به ویرانیهای به جا مانده از جنگ،به کار سازندگی و عمران این کشور بپردازند!
چه اندازه از فداکاریهای سردار سازندگی ،مرحوم آیت الله هاشمی،سخن گفته می شد و شما چگونه با رفتار و گفتاری احساسی با حملات بیانی و تهمت های بی جهت، به تخریب آن شخصیت انقلابی و یار امام و رهبری پرداختید!؟ 

به اینها بسنده نکردید 11 روز دولت را رها و خانه نشستید، آن هم درمقابل مقام معظم رهبری ، حال اگر این رفتار در دولت دکترروحانی اتفاق میافتاد دوستان شما سکوت میکردند ؟؟ 
درصورتیکه آن سکوت ادامه دارد !!!

یادتان می آید در آن جو بی سامانی ،کسانی خود را پیش مرگتان معرفی می کردند که امروز تمام قد در مقابلتان ایستاده و مخالف شما هستند!
یادتان می آید که افرادی شال سبز به گردنتان می انداختند و شما را پسرعموی  پیامبر (ص)  معرفی کردند و شما حتی لحظه ای تصور نمی کردید که اینگونه بی یار و یاور شده و همه از حضور با شما تبری بجویند؟!
آیا قلع و قمع بیت المال و جوانان و هموطنان عزیزمان را با تصمیمهای خلق الساعه ی خود به یاد دارید؟!
 آیا زمانی که بر اسب غرور نشسته و مردم را خس و خاشاک می نامیدید به خاطر می آورید؟ 
به یاد می آورید که چگونه جو جامعه را ملتهب کردید تا جائیکه فضای نامطلوب برای حصر رقبای انتخاباتیتان به وجود آید ؟!
  آقای دکتر صادقانه بفرمایید ، این روزها چه تصوری از نتایج ابتکارات خود از آن زمان در خاطر خود دارید ؟!
آیا تهمتهای عدیده به مرحوم آیت الله هاشمی و آیت الله ناطق نوری و فراهم نمودن ممنوع التصویری و محصور شدن بزرگان این نظام،آرامتان کرده است؟!

اقای دکتر احمدی نژاد ظلم هاییکه به مردم روا داشتید در تاریخ ماندگار خواهد بود و هیچوقت ازذهن مردم ونسلهای آینده پاک نخواهدشد .
حالا چیزی که عوض دارد گله ندارد ،
 برای  لحظه ای ملاقات با معاون خودتان و ممانعت مأموران از این دیدار چه اندازه خوار وخفیف شدید؟
  آیا اصلا با خودتان می اندیشیدید که اینگونه نزد مردم بی ارزش شوید!
 پیشنهاد میکنم  بیایید واضح با مردم سخن بگویید و از تمام کسانیکه درآن ماجراها ،«بویژه درگیری های حوادث بازداشتگاه کهریزک»،و از  همه ی صدمه دیده ها و قربانیان در طی دو دولت خود عذرخواهی ودلجویی کنید.
مردم همیشه صداقت را دوست دارند.پشت پرده ی رفتارهایتان را با مردم و نظام و بزرگان مملکت ،بیان کنید و مطمئن باشید که مزد و اجر صادق بودن نزد مردم فراموش نمی شود.
والسلام
محمد حسن ساقی
مسول ستادهای تبلیغاتی وقت دکتر روحانی در خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار