استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمنان اسلام با راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها و اعتقادات مذهبی ما را نشانه گرفته‌اند گفت: دشمنان اسلام از اقتدار نظام اسلامی می‌ترسند.
کد خبر: ۴۷۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 31 July 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حمید میرباقری شامگاه یکشنبه در مراسم جشن "زیر سایه خورشید" در آستان مقدس امامزاده محمد‌(ع) شهر کرمان اظهار‌ داشت: شناخت جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) برای انسان کمال و خوشبختی می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اهل بیت(ع)، برای رفع گرفتاری‌ها توسل به حضرت معصومه(س) را سفارش کرده‌اند گفت: وجود نورانی حضرت معصومه(س) در قم برای امت اسلامی ایران بسیار ارزشمند است که باید از ایشان بهره گرفت.

کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه با بیان اینکه دهه کرامت به‌عنوان دهه تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در سراسر کشور معرفی شده است افزود: قدر امامزادگان را باید دانست و اینها هستند که چراغ راه و مامن درماندگان بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی ایجاد بی بند‌و‌باری و فساد را در جامعه به‌عنوان ابزاری برای نابودی اسلام مورد هدف دارند خاطر‌نشان کرد: این همه هزینه در راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای آن هم فارسی‌زبان برای چیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری با بیان اینکه دشمنان اسلام با راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها و اعتقادات مذهبی ما را نشانه گرفته‌اند گفت: متاسفانه روزبه‌روز شاهد بی‌حیایی، بی‌عفتی و خیانت‌ در جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ماهواره بی‌غیرتی را به داخل خانه آورده است و مرد و زن را نسبت به یکدیگر بی‌اعتماد کرده است افزود: انحراف فرزندان، نشان از جولان دادن ماهواره در خانه‌ها است.

میرباقری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از اقتدار نظام اسلامی می‌ترسند و واهمه دارند تصریح کرد: این استقلال ایران مرهون خون هزازان شهید است و امروز هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که ایران به آن وابسته است.

کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه با بیان اینکه وجود نازنین حضرت رضا‌(ع) در ایران یک نعمت بزرگ الهی برای امت اسلامی است گفت: زیارت امام رضا‌(ع) غم و اندوه را از انسان دور می‌کند و اگر عنایات آن حضرت نبود، معلوم نبود که چه بر سر ما می‌آمد.

جشن "زیر سایه خورشید" در کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی از جمله مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداح اهل بیت‌(ع) عادل رضایی و توزیع بسته‌های تبرکی امام رضا‌(ع) و همجنین اهتزاز پرچم گنبد منور حرم رضوی همراه بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار