عضو ستاد روایت سیره شهدا:
عضو ستاد روایت سیره شهدا گفت: شهدا از چشم رفیق و خانواده افتادند؛ ولی به چشم خدا آمدند و هنرشان این بود که خدا را شناختند.
کد خبر: ۴۶۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 29 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، یادواره شهدای بخش شهمیرزاد پیش از ظهر امروز در سالن ورزشی شهید عباسعلی آرو برگزار شد.

در این مراسم، امامان جمعه شهرهای شهمیرزاد و درجزین، بخشدار شهمیرزاد و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، قشرهای مختلف مردم شهمیرزاد و روستاهای تابعه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیدداوود احمدپناه، امام جمعه شهمیرزاد در این مراسم گفت: همه مسؤولان بدانند اگر امروز مسؤولیتی دارید، به واسطه خون شهداست.

وی تصریح کرد: بدانید اگر شهدا نبودند، من و شما امروز مسؤولیتی نداشتیم و باید حافظ خون شهیدان و دستاوردهای آنان بود؛ امروز باید تابع ولایت باشیم.

حجت‌الاسلام محمدباقر نادم، عضو ستاد روایت سیره شهدا نیز در سخنانی گفت: شهدا به ما تقوا را یاد دادند و بخش شهمیرزاد افتخار داشتن 175 شهید، پنج شهید گمنام و دو شهید مدافع حرم را دارد که باید قدر آنها را بداند.

وی با بیان اینکه آیا می‌دانید رمز موفقیت شهدا چه بود، در پاسخ به این سؤال گفت: شهدا از چشم رفیق و خانواده افتادند؛ ولی به چشم خدا آمدند و هنرشان این بود که خدا را شناختند.

نادم افزود: شهدا خدا را از امام معصوم شناختند و عاشق و نوکر اهل‌بیت (ع) بودند؛ چراکه اگر بین شهدا می‌رفتیم، می‌دیدیم همه‌ جا خدا حاکم بود و فقط خدا بود؛ به همین دلیل، جاودانه شدند.

در این مراسم، مادر شهید مدافع حرم، حسین مشتاقی خاطراتی را از پسر شهیدش بیان کرد و سپس مداح اهل بیت (ع) به مداحی پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار