یحیی گل محمدی سرمربی این فصل تراکتورسازی در اولین بازی از لیگ برتر هفدهم در اهواز شکست خورد تا آمار ضعیفش را بیش از پیش خراب کند.
کد خبر: ۴۶۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 28 July 2017
 تراکتورسازی تبریز که در دوره های اول، نهم تا هفدهم لیگ برتر در این رقابتها حضور دارد، در این چند سال از جمله مدعیان کسب عنوان قهرمانی شناخته می شود. اما این تیم پرمهره و مدعی آمار ضعیفی در کسب نتایج در هفته اول در دوره های مختلف به جا گذاشته و از مجموع ۱۰ دوره حضورش در لیگ برتر، تنها در لیگ برتر چهاردهم در هفته اول توانست فولاد خوزستان را شکست دهد؛ اما این تیم تبریزی ۹ دوره دیگر چهار تساوی کسب کرده است؛ تراکتورسازی در پنج دوره هم رقابت های لیگ برتر را با شکست آغاز کرده؛ دو شکست در هفته اول برابر پرسپولیس، دو شکست هم برابر صبای قم، و سرانجام شکستی که دیروز در دقیقه ۹۰ به این تیم تحمیل شد.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی سرمربی این فصل سرخپوشان تبریزی هم در چهار فصل اخیر در هفته اول، نتیجه ای جز شکست برابر حریف را به دست نیاورده؛ یحیی رقابت های سه دوره قبلی لیگ برتر را با ذوب آهن آغاز کرد که در هر سه دوره در خانه حریفان به میدان رفت و هر سه بازی را هم واگذار کرد؛ صبای قم، ملوان انزلی و سیاه جامگان تیم هایی بودند که در سه فصل متوالی در هفته اول شکست را به ذوب آهن و یحیی گل محمدی تحمیل کردند. پنج شنبه شب هم گل محمدی در چهارمین فصل متوالی در هفته اول مغلوب شد تا روند نتیجه گیری ضعیف او در هفته اول باز هم ادامه داشته باشد.

علاوه بر این، یحیی با شکست برابر استقلال خوزستان یک آمار منفی را هم برای خودش ثبت کرد؛ استقلال خوزستان در ادوار لیگ برتر تا کنون موفق به شکست تراکتورسازی نشده بود، اما روز گذشته توانست برای نخستین بار این تیم را شکست دهد و این اتفاق در اولین حضور گل محمدی روی نیمکت تراکتورسازی رخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :