تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند نام نویسی کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۷۰۰ هزار کارت صادر و به متقاضیان تحویل شده است.
کد خبر: ۴۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 26 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علیرضا انصاری مدیرکل ثبت احوال فارس اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند نام نویسی کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۷۰۰ هزار کارت صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت جمع آوری و نام نویسی روزانه کارت ملی هوشمند در استان ۹ هزار و ۵۰۰ در خواست است و ۸۰ دفتر پست و پیشخوان خدمات دولت وظیفه ثبت درخواست‌های متقاضیان را بر عهده دارند.

انصاری ادامه داد: هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱۰ هزار ریال است.

وی از مردم درخواست کرد: برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، پیش ثبت نام خود را از طریق سایت www. Ncr.ir انجام دهند.

مدیرکل ثبت احوال فارس اضافه کرد: پایان امسال آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند است و از ابتدای سال آینده کارت‌های ملی قدیمی، در هیچ یک از ارگان‌ها، بانک‌ها و اداراتی که نیازمند دریافت کارت شناسایی معتبر است، اعتبار ندارد.

انصاری از صاحبان حدود ۷۰ هزار کارت هوشمند ملی که با وجود دریافت پیامک های مکرر، هنوز برای فعال سازی و دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند درخواست کرد: حداکثر تا پایان مرداد برای دریافت و فعال سازی کارت خود اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار