تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / حال که در آستانه پایان عمر شورای چهارم هستیم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به جای آن که به نقاط ضعف و قوت خود در این چهارسال اشاره کنند که چه کردند و چه ها نکردند ، بحث پرداختی به رسانه ها را مطرح می کنند.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 25 July 2017
تابناک / حال که در آستانه پایان عمر شورای چهارم هستیم، رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به جای آن که به نقاط ضعف و قوت خود در این چهارسال اشاره کنند که چه کردند و چه ها نکردند ، بحث پرداختی به رسانه ها را مطرح می کنند.
 
 

 
 
اما آیا تمام مشکلات شهرداری رشت مسئله پرداخت مالی به رسانه ها است؟
 
 
شورایی که بودجه میلیاردی را برای شهرداری تصویب میکند گزارشی ارائه دهد که چه شده است وضعیت مالی شهرداری به اینجا رسیده!
 
عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای بسیاری از کارگران و پرسنل؛ پرداخت معوقات، حق بیمه، مطالبات سنگین پیمانکاران و قص علی هذا، که به جای تعیین و تکلیف برای این موارد بحث پرداخت مالی، آن هم به برخی از رسانه های گزینشی که شهردار سابق آنها را گلچین کرده بوده، دغدغه پیدا کرده است؟
 
چرا رئیس شورای شهر رشت پرداخت میلیونی سال گذشته به برخی از مدیران شهرداری آن هم به عنوان عیدی را که با حقوق یکسال بعضی کارگران شهرداری برابری میکرد را مطرح نکرد؟
 
چرا رییس محترم شورای شهر رشت نگفته است که پس از ثابت قدم پرداختی به رسانه ها به شدت دچار مشکل شده و بسیاری از رسانه ها رغبتی به پوشش خبری آنچه در شورا و شهرداری رخ می دهد را ندارند!؟
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار