کد خبر: ۴۶۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 24 July 2017
تابناک / دیشب در خبرها خواندم، رئیس شورای شهر رشت پس از پایان آخرین جلسه شورا، خطاب به برخی خبرنگاران حاضر در این نشست گفته که شهردار سابق به بعضی رسانه ها نزدیک به دو میلیارد تومان پرداختی داشته است!

اگرچه این روزها، گوش مان به واژه "میلیارد" در اختلاس ها عادت کرده و این واژه همچون گذشته مرعوب و مجذوب مان نمی کند اما دریافت دو میلیارد توسط تنها یک رسانه اعم از مکتوب یا مجازی موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنارش گذشت.

ثابت قدم توجه ویژه ای به رسانه ها داشت. توجه ای که شاید ریشه آن را باید در آخرین اظهارات محمدابراهیم خلیلی، شهردار اسبق رشت جستجو کرد. حتما ثابت قدم شنیده بود که خلیلی در روز استیضاح و جلسه پرحاشیه آن روز گفته بود: "یکی از دلایل استیضاح من رسانه ها هستند" ثابت قدم مطمئنا نمی خواست به سرنوشت خلیلی دچار شود.

با این حال پرداخت مبالغ میلیاردی به رسانه ها هم نتوانست خشم و غضب اعضای شورای چهارم را فرو بنشاند. ثابت قدمی که توانسته بود بسیاری از رسانه ها را با پرداخت مبالغ میلیونی مطیع خود کند، سرانجام به جرم نانوشته "عدم حمایت از برخی اعضای شورا" و "در اختیار قرارندادن منابع شهرداری" محکوم به برکناری گردید تا پازل رفتارهای بچگانه برخی شورانشینان شورای چهارم تکمیل گردد! در این میان برنده اصلی رسانه هایی بودند که اگرچه فریاد وا اسفا در غارت بیت المال توسط خاوری و خاوری ها سر می دادند، اما نشان دادند اگر دستشان برسد خوش اشتهاتر از خاوری و زنجانی و مه آفرید و ... هستند. به قولی آب ندارند وگرنه شناگران قابلی هستند!

به عنوان یک فعال اجتماعی و سیاسی و البته مهم تر از آنان به عنوان یک خبرنگار، به شهردار آتی رشت(حالا هر کسی که باشد) توصیه می کنم به پرداخت اصولی، برنامه ریزی شده و نظام مند به رسانه های حرفه ای و ارزشمند دست بزند و از انتقاد نهراسد و بداند:

"وَ إِنْ یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلا کاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ وَ إِنْ یَمْسَسْکَ بِخَیْرٍ فَهُوَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ"

اگر کمترین زیانى به تو برسد برطرف‏ کننده آن، کسى جز خدا نخواهد بود، و اگر خیر و برکت و پیروزى و سعادتى نصیب تو شود از پرتو قدرت اوست، زیرا او بر همه چیز تواناست.
برچسب ها: حسین خاکزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار