کد خبر: ۴۵۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 15 July 2017
تابناک گیلان / سایت خبری انتخاب که طی چند ماه اخیر با تقطیع برخی اظهارات رئیس فراکسیون امید سعی در رودرو جلوه دادن وی با رئیس جمهور دارد در تازه ترین اقدام خود با اقتباس از خبر تقطیع شده سایت بی بی سی از نشست هم اندیشی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در ادامه روند چند ماه اخیر خود تلاش ناکامی در رودرو قرار دادن دکتر عارف و شخص رئیس جمهور انجام داد.

صبح امروز نشست هم اندیشی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با منتخبان اصلاح طلب شوراهای شهر و روستا کشور در سالن تلاش با حضور خبرنگاران برگزار شد.کانال خبری بی بی سی با تقطیع خبر سخنرانی دکتر عارف در این نشست  که ازبخشهایی از خبر خبرگزاری ایلنا در تهیه خبر استفاده کرد،به گونه‌ای  خبر منتشر شده از سوی ایلنا را تقطیع و خلاصه کرد که گویا جمله«گاهی اوقات وقتی پیروز می‌شوند، یادشان می‌رود» مخاطبش رئیس جمهور است در حالیکه این جمله در قسمت مربوط به عملکرد فراکسیون امید بویژه نمایندگان این فراکسیون در هیات نظارت بر شوراها و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بود. آنجا که عارف گفت:«فراکسیون امید فراکسیونی موفق و منسجم بود و حداقل اکثریت منتخب شوراها نقش این فراکسیون را در تأیید صلاحیت خودشان در برگزاری انتخابات شوراها می‌دانند، بنابراین ما ایستادم و نتیجه‌اش این شد که اکثریت هیات نظارت مرکزی از آن ما شد. 

وی  به انتخابات اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب اشاره کرد و گفت: ترکیب طوری بود که اگر دو نماینده از اصلاح طلبان بودند ما می‌توانستیم اکثریت را داشته باشیم و اگر یک نفر از ما می‌شد ما در اقلیت می‌شدیم، ما ایستادیم و هر دو نماینده از فراکسیون امید شد و نتیجه‌اش را بعضی از اعضا که سالها پرونده اشان در وزارت کشور مانده بود حس کردند، البته گاهی اوقات وقتی پیروز می‌شوند، یادشان می‌رود. ما از برخی دوستان گلایه می‌کنم در برخی مواضعی که گرفته می‌شود نشان می‌دهد که گاهی یادشان می‌رود که کجا بودند و باید قدرشناس باشید. »

به دنبال انتشار تقطیع شده اظهارات دکتر عارف در کانال خبری بی بی سی سایت انتخاب با ذوق زدگی از اینکه سوژه جدیدی برای حمله به  رئیس فراکسیون امید پیدا کرده است مبادرت به تهیه گزارشی علیه دکتر عارف کرد.اینکه پیروزی دکتر روحانی بر اساس تلاشهای اصلاح‌طلبان محقق شده است بر هیچ فرد و جریانی پوشیده نیست و همه شخصیتهای اصلاح‌طلب و حتی غیر اصلاح طلب بر این مهم تاکید دارند.

پیش‌تر نیز این سایت خبری با وارونه جلوه دادن بغض دکتر عارف درجریان  همایش پیروزی منتخبان شوراها در سالن رازی تلاش زیادی در قلب واقعیت کرد که با انتشار فیلم این سخنرانی باعث روسیاهی این سایت خبری شد.

اقدام اخیر این سایت خبری در حالی صورت می‌گیرد که خبرگزاری وابسته به دولت یعنی خبرگزاری ایرنا متن کامل اظهارات دکتر عارف در این نشست را منتشر کرد که مخاطبین می‌توانند این خبر را در این اینجا   مطالعه کنند.

دکتر عارف در همین نشست هم اندیشی تاکید کرده بود که امیدوارم مجبور نباشیم روزی انگیزه‌های برخی رسانه‌ها از هجمه به شورای عالی را بازگو کنیم.

گفتنی است در هفته گذشته نشست صمیمانه‌ای بین دکتر عارف و دکتر روحانی برگزار شد و طی روزهای آینده هم خبرهای خوبی از تداوم تعامل و همکاری اصلاح طلبان با رئیس جمهور منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار