کد خبر: ۴۵۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 12 July 2017
تابناک / دکتر حسن روحانی چند روزی پس از پیروزی چشمگیرش در انتخابات ریاست جمهوری طی یک سخنرانی از عدم حمایت کافی و لازم برخی مسئولان از عملکرد دولت در کارزار انتخاباتی گلایه کرد. امری که به تصمیم وی برای انجام تغییرات گسترده در کابینه و حتی در سطح مدیران استانی تعبیر شد .

در پی این سخنان بود که برخی از یاران نزدیک روحانی، انجام این تغییرات را حتمی دانستند. موضوعی که در استان ها نیز انتظارات را برای تغییراتی در سطح مسئولان به ویژه استانداران افزایش داد.

در این میان هر چند باید تا معرفی و آغاز به کار کابینه جدید دکتر روحانی صبر کرد اما بر اساس تمام پیش بینی ها ، در دولت آینده شاهد تغییرات عمده ای نه تنها در سطح وزیران و مسئولان ارشد دولت که حتی در بسیاری از استان ها خواهیم بود.

بر این اساس در یکی دو هفته اخیر گمانه زنی هایی درباره احتمال تغییراتی در گیلان میان رسانه ها مطرح شد و حتی از گزینه هایی نیز برای سکانداری مدیریت ارشد استان نام برده شد که از مهمترین آنها می توان به مهندس محسن باقری مدیرعامل اسبق مخابرات و تعاون گیلان در دولت اصلاحات و مدیرعامل کنونی اپراتور چهارم اشاره کرد.

هرچند دولت نخست روحانی کمترین جابجایی را در طول ۴ سال فعالیت خود داشته اما اکنون به نظر می رسد که رییس جمهوری دست به تغییری عمده در سطح مدیران ارشد دولت و البته استانداران خواهد زد تا چهره ای متفاوت از دولت آینده وی را شاهد باشیم. چهره هایی که با نظرات و برنامه های وی هماهنگ تر بوده و در اجرای آنها راسخ تر باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
وضعیت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سطح استان گیلان اسفناک است... این ساختار به یک خانه تکانی و تغییرات وسیع نیاز دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار