رئیس شورای شهر رشت خطاب به جمشیدپور :
تابناک / یکصدو نود و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با حضور سرپرست شهرداری رشت، فرامرز جمشیدپور، برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 10 July 2017
تابناک / یکصدو نود و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با حضور سرپرست شهرداری رشت، فرامرز جمشیدپور، برگزار شد.

 در این جلسه مسعود کاظمی پرداخت معوقات پیمانکاران و کارکنان را ضروری خواند و تاکید کرد: اولویت سرپرست شهرداری، پرداخت حقوق معوق باشد. برخی از نیروهای اجراییات ۱۱ ماه است که حقوق نگرفته اند.

وی یادآور شد: شهردار قبلا، مرتب در رسانه ها حرف از بدهکاران ریز و درشت  سخن می گفت ولی هیچگاه به شورا گزارش نمی داد. وی از جمشید پور خواست تا لیست کامل بدهکاران به شهرداری اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی  با میزان بدهی را بدون انکه رسانه ای شود، به شورا گزارش دهد.

رئیس شورا همچنین در مورد کمبود اتوبوس های خط واحد در شهر گزارش خواست و افزود: اکنون ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال است و ۱۰۳ دستگاه هم برای تعمیر به قزوین داده اید  لازم است بررسی کنید اگر قرار است با هزینه سنگین اتوبوس ها در قزوین تعمیر شود، در همین رشت تعمیر گردد.

کاظمی همچنین گفت: برخی اخبار نشان می دهد که ۴۵ نیرو برای جذب به شهرداری تعرفه شده است در این زمینه توضیح دهید که صحت دارد یا خیر.

وی بر پرداخت بدهی پیمانکار مرکز دپوی سراوان تاکید نمود و ابراز کرد: سال گذشته هم تبعات اجتماعی ایجاد شد و  اعضای شورا زیر سوال رفتند. کاظمی در مورد تذکر رئیس کمیسیون بهداشت در مورد قرارداد مطالعاتی در لندفیل سراوان بدون ایجاد تصفیه خانه هم تذکر دادند و تاکید کردند لازم است در این زمینه پاسخ شفاف دهید چگونه چنین قراردادی در دوران شهردار قبل بدون اخذ مجوز از شورا بسته شده است.

مسعود کاظمی همچنین گفت: گویا در یک سال اخیر ۲میلیارد تومان  به رسانه ها پرداخت شده است. گزارش دهید این پرداخت ها به چه منظور بوده است. ان هم در حالی که سازمان عمران بخاطر ۵۰ میلیون تومان  پول برق کارش  معطل مانده است.

کاظمی همچنین گفت: سرپرست شهرداری به گونه ای در مورد مشکلات سازمان ها گزارش می دهد که گویی زیر مجموعه شهرداری نیستند. چرا باید مدیران عامل سازمانها برای دریافت مطالبات خود لابی کنند.

وی در مورد وضعیت نامناسب تاکسی بی سیم هم خواستار ارایه گزارش مناسب از سوی سرپرست شد و تصریح کرد: برای تاکسی بی سیم که ۱۷ میلیون درآمد دارد ۲۲ میلیون پرداخت کرده اید! کاظمی همچنین خواستار توضیح در مورد قرارداد خرید اتوبوس و دریافت تسهیلات از وزارت کشور شد.

رئیس شورا بر نظم و انظباط مدیران مناطق و سازمان ها تاکید کرد و افزود: وقتی مدیری در محل کار خود حاضر نمی شود چگونه می تواند بر امورات مدیریت نموده  و درآمدزایی نماید.

وی همچنین ضمن ابراز تاسف از حادثه اتش سوزی در کسبخ گفت: اعضای شورا در محل حادثه بلافاصله حاضر شدند. وی همچنین گفت: لازم است موضوع بیمه آتش سوزی که شهرداری منازل شهروندان را بیمه کرده است پیگیری نمایید تا بخشی از خسارت حادثه دیدگان پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار