کد خبر: ۴۵۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 10 July 2017
تابناک گیلان / با نزدیک شدن به مراسم تنفیذ و تحلیف حسن روحانی، گمانه‌زنی‌ها نیز درباره اعضای کابینه دولت دوازدهم بالا گرفته است. خبرگزاری ایلنا امروز به نقل از یک منبع موثق، از احتمال حضور سید رضا صالحی امیری در مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کابینه دوم روحانی خبر داده است. بنابر این شنیده‌ها، حسن روحانی نسبت به ابقای صالحی امیری در سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم ابراز تمایل کرده است.

دوازدهم مرداد ماه حکم تنفیذ حسن روحانی توسط رهبری امضا خواهد شد و از همین حالا، بسیاری از رسانه‌ها گمانه‌زنی در مورد احتمال حضور اشخاص جدید و همچنین ابقای برخی از وزرای پیشین در کابینه دولت دوازدهم را آغاز کرده‌اند.

پیش از این سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره احتمال حضورش در کابینه دوازدهم گفته بود: «رییس جمهوری شخصا با مطالعه و شناختی که خودش دارد همکاران خود در کابینه را انتخاب می‌کند.»

اما با گذشت چند روز از انتشار مصاحبه اخیر وزیر ارشاد، خبرگزاری ایلنا امروز اعلام کرده است به احتمال زیاد صالحی امیری در سمت خود ابقا خواهد شد: «در وزارت ارشاد سید عباس صالحی یکی از گزینه‌های جدی است. هرچند گفته می‌شود رییس جمهور علاقه‌مند به استمرار حضور صالحی امیری است.»

ایلنا در ادامه می‌نویسد: «تاکید حسن روحانی بر این است که برخی گزینه‌ها همچون سید رضا صالحی امیری، محمد باقر نوبخت و حجت الاسلام سید محمود علوی به هر طریقی و در هر پستی در کابینه دوازدهم حضور داشته باشند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار