کد خبر: ۴۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 06 July 2017
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه نقش نیروی دریایی ارتش در دریای خزر بسیار نمود و درخشندگی دارد، گفت: با توجه به تعریفی که رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی داشتند، وظیفه ما حمایت و کمک از این نیرو است.

به گزارش ایسنا، دکتر علی لاریجانی رئیس قوه مقننه، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر امروز با حضور در ناوگان شمال نیروی دریایی در بندرانزلی از مراحل پایانی رزمایش امنیت پایدار و اقتدار دریایی ارتش در دریای خزر بازدید کردند.

لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حرکت‌های بسیار خوبی را هم در بعد نگاه درازمدت برای آینده این نیرو و هم در زمینه سخت‌فزاری و ارتقای تجهیزات گام‌های ارزشمندی برداشته است. نمونه بارز این اقدامات، ناوشکن دماوند جمهوری اسلامی ایران است که در آب‌های دریای خزر در حال استفاده است.برخی دیگر از شناورهای ساخته شده در نیروی دریایی که امروز نیز در این مانور حضور داشتند به دست دلیرمردان توانمند نداجا تولید شده است.

وی بر ضرورت تداوم این حرکت و حمایت از نیروی دریایی ارتش تاکید و تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از کادری ورزیده و شجاع برخوردار است که در این میان نقش دریادار سیاری در کسب این توفیقات و ساماندهی آن بسیار مشهود است.

رئیس قوه مقننه با قدردانی از فرماندهی و کارکنان این نیروی پرتلاش افزود: در شرایط حساس کنونی، درک راهبردی درستی نسبت به شرایط داشته و گام‌های مفیدی برداشته شده است.

لاریجانی با بیان اینکه نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دریای خزر بسیار نمود و درخشندگی دارد، گفت: با توجه به تعریفی که رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی داشتند، وظیفه ما حمایت و کمک از این نیرو است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز امسال کمک‌هایی را برای ارتش و نیروی دریایی در نظر گرفته که حتما انجام می‌شود و تداوم خواهد داشت.

رئیس قوه مقننه، در این بازدید ضمن سان دیدن از نیروهای دریایی ارتش با حضور در ناوشکن دماوند، علاوه بر گفت‌وگو با پرسنل این مجموعه و بازدید از آن، نماز جماعت ظهر و عصر را بر روی عرشه این ناوشکن اقامه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار