کد خبر: ۴۵۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 03 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد با رویکرد علمی و آموزشی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر علاقه مندان اعلام شد .

 دبیرخانه دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد اعلام کرد: برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در دو حوزه کارگاه‌های آموزشی و نمایش فیلم و نقدو بررسی آثار، از سیزدهم تیرماه سال جاری آغاز می‌شود .

برگزاری دو کارگاه آموزشیِ فیلم کوتاه «از کلاسیک تا معاصر» با حضور دکتر احمد الستی از تاریخ 13 لغایت 15 تیرماه و کارگاه آموزشی فیلم مستند«از ایده تا فیلمنامه» با حضور استاد همایون امامی در تاریخ 20 لغایت 22 تیرماه از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره در استان یزد است.

به مناسبت دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی،‌ فیلم «آبی کمرنگ» به کارگردانی آرش لاهوتی در 26 تیرماه و «متهمین دایره بیستم» به کارگردانی حسام اسلامی در 9 مردادماه و در محل سالن سینما تک یزد نمایش، نقد و بررسی می‌شوند.

گفتنی است؛ برای حضور در این برنامه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند نام، نام خانوادگی،کدملی و شماره تماس خود را از طریق تلگرام به شماره تماس 09134521709 آقای افضلی اعلام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار