کد خبر: ۴۴۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 26 June 2017
در اکثر کشورهای دنیا بازیکنان لیگ یک و دو برای پشتیبانی لیگ برترشان، در نقل و انتقالات خیلی به لیگ‌های سطح بالاتر کمک می‌کنند و در فوتبال ایران و در این فصل، باشگاه‌های لیگ برتری نگاه ویژه‌ای به تیم‌هایی لیگ یکی داشتند و تاکنون چیزی حدود 40 بازیکن از لیگ یک و دو، به تیم‌های لیگ برتری منتقل شدند که سرخابی‌ها نیز از حیث، سهم ویژه‌ای داشتند. نگاهی مختصر به بازیکنان ورودی سرخابی‌ها از لیگ یک و دو خواهیم انداخت:
 
 
1. محمدجواد محمدی(هف سمنان)
محمدجواد محمدی را خیلی‌ها به عنوان نیمار جدید فوتبال ایران می‌دانند. او فصل گذشته در تیم هف سمنان آنقدر خوب کار کرد که سرمربیان تیم سمنانی او را به بازیکنان باتجربه ترجیح می‌دادند و عملکرد خیره کننده‌اش سبب شد تا نظر منصوریان نسبت به جذب او مثبت ارزیابی شود. با جدایی بهنام برزای از استقلال و سن و سال کم محمدی، گویا او در جناح راست در استقلال به بازی گرفته خواهد شد و با میدان دادن به این بازیکن جوان، شاهد خواهیم بود که این بازیکن مازندران چقدر شبیه نیمار بازی می‌کند و لقب نیمار ایران برازنده اوست.
 
Qv1MehkOqAFY
 
2. شایان مصلح(سپیدرود رشت)
مدافع چپ پا و بلند قامت فصل گذشته سپیدرود رشت یکی از بهترین مدافع چپ‌های لیگ یک بود که در همان نیم فصل اول مورد توجه برانکو بود و چه خوب شد که سابقه صعود به لیگ برتر در رزومه‌اش ثبت شد و برانکو را مجاب کرد تا زوج حاجی انصاری را به پرسپولیس بیاورد. گرچه گزینه اول برانکو در جناح چپ سعید آقایی بود، اما پس از عقد قرارداد آقایی با سپاهان، برانکو برای آنکه از استقلال رو دست نخورد مصلح را جذب کرد تا این بازیکن اولین ورودی لیگ یکی برانکو در فوتبال ایران لقب بگیرد.
 
Ge74ac0JKimH
 
3. مهدی قائدی(ایرانجوان بوشهر)
کارخانه بازیکن سازی باشگاه ایرانجوان بخلاف اوضاع این تیم همچنان ثبات داشته است. پس از ورود موفقیت آمیز مهدی طارمی از ایرانجوان به پرسپولیس، حال "باشو" این شانس را پیدا کرده است تا پرچم بوشهر را در پایتخت بالا نگه دارد و با موفقیت در لباس استقلال، به تیم ملی برسد. البته بازیکن جدید و شر و شور استقلال گرچه از اندام نحیف و استقامتی کم برخوردار است، اما می‌تواند تعویض طلایی منصوریان در لیگ برتر لقب بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار