کد خبر: ۴۴۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 26 June 2017
محسن کیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه «هزار داستان» امروز (یکشنبه ۴ تیرماه) قصه زوج‌هایی را روایت می‌کند که در شرایط خیلی خاص با هم آشنا شده، عاشق شدند و ازدواج کرده‌اند.
 
 در این قسمت از برنامه که با اجرای محسن کیایی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود داستان زوج‌هایی روایت می‌شود که هر یک به نوعی متفاوت هستند و در شرایط متفاوتی ازدواج کرده‌اند.

یکی از زوج‌ها صخره‌نورد هستند و در حال سنگ‌نوردی با هم آشنا شده‌اند، یک زوج دیگر زن و شوهر خبرنگاری هستند که زن نابینا و شوهر بینا است و زوج سوم شامل یک زن معلول است که با ویلچر حرکت می‌کند در حالی که همسرش یک اسکیت باز حرفه‌ای است.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

 سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار