تابناک / فرماندار لاهیجان در واکنش به بی احترامی به رییس جمهوری در مراسم روز قدس ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: با تمام شدن انتخابات باید در همکاری با دولت در جهت منافع ملی حرکت کنیم و نشان دهیم که توان پذیرش جابجایی قدرت را داریم .
کد خبر: ۴۴۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 25 June 2017
تابناک / فرماندار لاهیجان در واکنش به بی احترامی به رییس جمهوری در مراسم روز قدس ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: با تمام شدن انتخابات باید در همکاری با دولت در جهت منافع ملی حرکت کنیم و نشان دهیم که توان پذیرش جابجایی قدرت را داریم .

 سید محمد احمدی در نشستی با اعضای اتاق اصناف شهرستان لاهیجان بمناسبت روز ملی اصناف افزود: برخورد غیر اخلاقی در راهپیمایی روز قدس به شخص رئیس جمهور و معاون ایشان قابل قبول نیست و کسی اجازه ندارد به رییس جمهوری که منتخب اکثریت مردم است و تا چند روز دیگر حکم تنفیذ خود را از مقام معظم رهبری دریافت می کند این چنین بی حرمتی کند.
 
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: معاون اول رییس جمهوری نیز ، به حکم مقام معظم رهبری فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد و نباید عده‌ایی با القابی زشت و ناپسند وی را مورد خطاب قرار دهند.
 
وی تصریح کرد: انتخابات تمام شده است و باید توان پذیرش جابجایی در قدرت را داشته باشیم و با کج‌رفتاری ها ، شیرینی حضور حماسی مردم را تلخ نکنیم.
 
احمدی عنوان کرد: دولت یک مسیر منطقی و عقلانی را طی می‌کند و ساماندهی و جراحی اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده که برای این منظور نیازمند مشارکت همگانی به خصوص از سوی اصناف هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه زمانی آسیب به اقتصاد وارد می‌شود که تراز تجاری در کشور منفی باشد گفت: با تدبیر دولت برای اولین بار در سال 95 صادرات ما بیش از واردات بوده و این یعنی تراز تجاری مثبت که نشان دهنده خروج تدریجی اقتصاد از حالت رکود است که این نیاز به همکاری دارد.
 
فرماندار لاهیجان افزود:در یکسالی که بنده توفیق خدمت در لاهیجان را دارم اتاق اصناف شهرستان متشکل از 28 اتحادیه به رغم همه مشکلات در همه موضوعات بسیار فعال و پویا هستند و می توانند در رونق اقتصادی نقش بسزایی را ایفا کنند.
 
احمدی تصریح کرد : شهروندان از برخی واحد های صنفی که مقررات بهداشتی و یا غیره را رعایت نمی کنند نارضایتی دارند که باید این موارد مراعات شود و باهمه دستگاه‌ها در چهارچوب قوانین تعامل داشته ولی با متخلفان برخورد ‌شود.
 
فرماندار لاهیجان همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از حضور مردم روزه دار لاهیجان در راهپیمایی روز قدس گفت:
 
فریاد رسای مردم روزه دار لاهیجان در سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس که به ابتکار بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست، اعلام انزجار از ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی نسل شجاع فلسطینی هاست که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.
 
احمدی اظهار داشت : رجاء واثق دارم که اینگونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات سراسر بشر دوستانه مردمان لاهیجان افزود.
**
فرماندار لاهیجان همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی به همراه تعدادی از مسوولان ادارات با رییس دادگستری شهرستان لاهیجان دیدار کردند.
احمدی در این دیدار اظهارداشت: شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه با نثار خون پاک خویش انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
احمدی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران ، پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریگ گفت و یاد آورشد: انشاء الله همه توانسته باشیم به اندازه کافی از این ماه پرفضیلت بهره ببریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار