کد خبر: ۴۴۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 25 June 2017
تابناک / علی منتظری گفت: ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سال جاری برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و مستند و طرحهای صنعتی نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد ، همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان ، علی منتظری گفت: ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سال جاری برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و مستند و طرحهای صنعتینیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد ، همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.
 
وی با اعلام این خبر افزود: فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید در گیلان ، همزمان با سراسر کشور از روز گذشته درسامانه بهین یاب راه اندازی شده  و قابل پذیرش می باشد.
 
منتظری به تشریح دامنه شمول تسهیلات رونق تولید پرداخت و اظهار داشت : کلیه واحدهایی که بر اساس قانون و مقررات وضع شده شرایط لازم برای دریافت تسهیلات رونق تولید را دارند، می توانند با ورود به سامانه بهین یاب، بخش تامین مالی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، درخواست خود را ارسال نمایند.
 
وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی و طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت پرداخت تسهیلات رونق تولید برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه درگردش مورد نیاز خود هستند افزود: اکنون با بررسی ها و پایش های انجام شده می توان گفت در استان بیش از577 طرح صنعتی در دست احداث و یا دارای طرح توسعه هستند که فعال سازی آنان نقش مهمی در توسعه صنعتی استان و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار دارد.
 
وی ادامه داد: براساس سیاست های اقتصادی کشور و استان، جذب کامل منابع اختصاص یافته جهت جهش صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان، رویکرد سازمانی ما در ارائه تسهیلات رونق تولید به صورت هدفمند است.
 
ایشان خاطر نشان کرد: این تسهیلات بر اساس نیاز واقعی و کارشناسی پس از تائید کارگروه استانی با نرخ سود مورد عمل شورای پول و اعتبار پس از ثبت نام و ورود اطلاعات متقاضیان، قابل پرداخت خواهد بود و در همین راستا متقاضیان می توانند به آدرس سایت:www.behinyab.ir   در قسمت تامین مالی مراجعه و اقدام به ثبت تقاضای خود نمایند که پس از بررسی در دستور کارگروه استانی قرار می گیرد.
 
متولی بخش صنعت، معدن وتجارت استان اعلام نمود:البته برای تسهیل در تصمیم گیری در کارگروه و تسریع در امور و جذب حداکثری منابع، شناسایی بنگاههای کوچک و متوسط که شرایط تسهیلات را دارند در دستور کار این سازمان همزمان با ثبت نام متقاضیان، قرار دارد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: درجریان پرداخت تسهیلات رونق تولید، در سال قبل در جذب منابع به شکل بسیار مطلوبی در چارچوب ضوابط قانونی با همکاری سایر دستگاه های مرتبط،  اقدام گردید که منجر به کسب رتبه سوم در سطح ملی برای استان به جهت اعطاء تسهیلات به بخش تولید استان شد.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار