کد خبر: ۴۴۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 25 June 2017
تابناک / اینجانب اول تیرماه، روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف کشور بویژه کسبه و بازاریان شریف و زحمتکش استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
 
پیام ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بمناسبت یکم تیرماه، روز اصناف
 
 
اینجانب اول تیرماه، روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف کشور بویژه کسبه و بازاریان شریف و زحمتکش استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
یقیناً نقش بی بدیل اصناف کشور در چرخه تولید و اشتغال بر کسی پوشیده نیست، موجودیت این تشکل مردمی در همه ادوار به گونه های مختلف بوده و هست و نقش موثر و تاثیرگذار آن در همه ادوار روشن و مبرهن می باشد. از اصناف همواره بعنوان بزرگترین بازوی توانمند کشور در بخش تولید و اقتصاد کشور یاد شده که با یک برنامه ریزی منسجم و اصولی می توان از این پتانسیل عظیم برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه نمود .
برای نیل به اهداف عالیه نظام اقتصادی کشور، حضور محکم و قوی اصناف در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکار ناپذیر است هرچه از این قشر حمایت شود به همان اندازه شاهد پیشرفت و افزایش راندمان تولید و تجارت کشور خواهیم بود .
صاحبان صنوف در کشور عزیزمان بعنوان یک تشکل مردمی و بخش خصوصی طبق اصل 44 قانون اساسی همیشه مورد توجه دولتمردان بوده و اگر از بازار حمایت لازم بشود می توان نوید بخش رونق اقتصادی پویا و رشد و بالندگی کشور را شاهد باشیم.
در سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال، علیرغم وجود همه مشکلات، اصناف متعهد و ولایت محور در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری ، رهنمودهای معظم له را سرلوحه کار و فصل الخطاب فعالیت های خود قرارداده و خواهند داد، امیدواریم در روز اصناف ، دولتمردان به نقش ویژه  بازار برای رفع مشکلات کشور از جمله بیکاری توجه بیشتری نمایند و با تعامل بیشتر با مسئولین اصناف و ارائه وظایف بازار به اتاق اصناف شهرها، زمینه را برای جذب سهم بازار تولیدات داخلی و رفع مشکل بیکاری فراهم سازند .
در پایان یک بار دیگر روز اصناف را به بازاریان شریف استان گیلان تبریک عرض نموده امیدوارم با همکاری و تعامل بیشتر شاهد گامهای اساسی و اثربخشی برای رسیدن به اقتصادی پایدار و کارآمد در سایه اقتصاد مقاومتی را شاهد باشیم.
                                                                                               
علی منتظری

01/04/96

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار