کد خبر: ۴۴۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 24 June 2017
تابناک / نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به هیچ مسئول قانونی به ویژه منتخبان مردم قابل قبول نیست.

ذبیح الله نیکفر گفت: متاسفانه در سال های اخیر توهین به مسئولان و به ویژه کسانی که منتخب مردم هستند، در برخی اوقات مشاهده می شود.

وی افزود: اتفاق تلخی که در حاشیه راهپیمایی روز قدس رخ داد نیز از جمله این موارد بوده و مربوط به دولت فعلی نیست و در دولت های قبل و ادوار مجلس نیز مشاهده شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باید ریشه رفتارهای فوق مورد بررسی قرار گیرد تا بدانیم چه عواملی موجب شده تا چنین اتفاقی در کشور و آنهم در حاشیه مراسم های ملی رخ دهد.

نیکفر گفت: یک اصل اساسی وجود دارد و همه باید به آن پایبند باشیم و این است که توهین به هیچ مسئولی به ویژه اگر به صورت مستقیم مردم به وی رای داده باشند، پذیرفتنی نیست و کسانی که بر خلاف نظرات و منویات ولایت چنین اقدامی انجام دهند، باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر مسئولان نیز باید پای حرف و درد مردم بنشینند و ببیند که چه عواملی موجب افزایش نارضایتی شهروندان می شود و عوامل فوق را برطرف کنند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که مردم و مسئولان رابطه ای منطقی و منظم و مستمر نداشته باشند، نقدهای دلسوزانه به بیراهه می رود و نمی توان جلوی آن را گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار