کد خبر: ۴۴۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶ 22 June 2017
تابناک / صادق محرمی برای رسیدن به اولین تمرین فصل باشگاه پرسپولیس، ناچار شد برای دقایقی پیاده‌روی کند. خودروی او در نزدیکی ورزشگاه به علت سرعت غیرمجاز توقیف شده بود و پدیده فصل گذشته پرسپولیس بدون ماشین به محل تمرین تیم رسید.
 
بعد از سپری‌کردن یک نیم‌فصل شگفت‌انگیز، همه منتظرند که صادق سرعت غیرمجازش را درون زمین مسابقه به نمایش بگذارد و در لیگ هفدهم با اعتماد به نفس بیشتری در حملات تیم شرکت کند.

مدافع هشت‎پری قرمزها، در سکوت خبری به جمع شاگردان برانکو اضافه شد اما از اولین فرصت‌ها برای شکستن سکوت استفاده کرد. او با نمایش‌های دلچسب‌اش حتی بعد از شکست تلخ تیم در دربی پایتخت، مورد ستایش قرار گرفت و هر چه به پایان فصل نزدیک‌ شدیم، مطمئن‌تر و درخشان‌تر بازی کرد. صادق در فصل جدید، شانس زیادی برای حفظ جایگاه ثابت‌اش در ترکیب دارد. درست مثل پست دفاع راست، سمت چپ خط دفاعی سرخپوشان نیز یک مدعی شمالی دارد.

شایان مصلح، ستاره سپیدرود رشت در مسیر صعود تاریخی به لیگ برتر بود. مدافع بلندقامتی که از هر دو باشگاه بزرگ پایتخت پیشنهاد داشت و سرانجام تصمیم گرفت فصل را در لباس پرسپولیس آغاز کند. شایان با مچ‌بند منحصربه‌فردش در اولین جلسه تمرینی سرخپوشان حاضر شد تا اولین قدم‌های یک فصل دشوار را بردارد. اکر شایان و صادق در ترکیب تیم برانکو فیکس شوند و در مرکز خط دفاعی نیز سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده به میدان بروند، دفاع تیم برانکو قلعه شمالی‌ها خواهد بود. با توجه به حضور محمد انصاری و حسین ماهینی، فیکس‌شدن همه مدافعان شمالی چندان محتمل به نظر نمی‌رسد اما بدون تردید این ترکیب حداقل برای چند مسابقه در طول فصل شکل خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار