کد خبر: ۴۴۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 22 June 2017
سخنگوی حزب کارگزاران گفت: آقایان نجفی، حجتی، بی‌طرف و حتی خود بنده برای شهرداری تهران مطرح شده‌ایم و آقای محسن هاشمی هم در کنار این اسامی مطرح است.

 حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در گفت‌وگویی درباره احتمال شهردار شدن محسن هاشمی گفت: ایشان نیز مثل بقیه منتخبین میثاق نامه را امضا کرده است. خوشبختانه در مورد شهرداری تهران، با همه دوستان مان در جبهه اصلاحات و با منتخبان مردم در شورای شهر، توافق داریم که این موضوع باید یک موضوع اجماعی باشد و باید به توافق همگانی برسیم. این هم بستگی دارد به اینکه ببینیم دوستان ما چه کسانی را پیشنهاد می‌کنند. دوستان در شورا هنوز به مرحله مصداق نرسیده‌اند و مشغول تدوین ساز و کارها هستند.

مرعشی با بیان اینکه تاکنون هیچ بحــث مصداقی برای شهردار در شورای شهر مطرح نشــده و در خارج از شورای شهر در بین اصلاح‌طلبان و گروه‌های مختلف رایزنی می‌کنند و افرادی مطرح شــده‌اند، گفت: مثلا افرادی مثل آقایان دکتر نجفی، حجتی، بی‌طرف و حتی خود بنده مطرح شده‌ایم و آقای محسن هاشمی هم در کنار این اسامی مطرح است. این اسامی در برخی محافل سیاســی مطرح شدند ولی هنوز اینها در مرحله ابتدایی بحث است و وارد مطالعات کامل نشده‌اند.

سخنگوی شورای شهر اظهار داشت: گزینه محسن هاشمی در صورتی جدی می‌شود که از دوستان خارج از شورا و شخصیت‌های شناخته شده مطرح و ملی، کســی قبول نکند شهردار شود و یا در دولت مسئولیت‌هایی داشته باشند و حاضر نشوند به شهرداری بروند. مثلا اگر دولت برنامه‌ای برای آقای نجفی داشته باشد و بخواهد ایشان را به سازمان برنامه بفرستد همه ما ترجیح می‌دهیم ایشان به سازمان برنامه و بودجه بروند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار